news-background
news-background

«جرج آر آر مارتین» استودیوی فیلم سازی خود را تأسیس می‌کند

«جرج آر آر مارتین» نویسنده کتاب «بازی تاج و تخت»، این روزها در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است. او در زادگاه خود سانتا فی در نیومکزیکو یک استدیو فیلم غیر انتفاعی را تاسیس کرده است. به گزارش مجله آلبوکرک این موسسه برای فیلم برداری فیلم های هالیوودی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این موسسه تازه تاسیس امید دارد که به زودی فیلم های هالیوودی زیادی را برای فیلم برداری به سمت خود جذب کند. همچنین به نظر می‌رسد این استودیو بتواند برای این شهر سرمایه و شهرت زیادی به همراه بیاورد.

اولین پروژه ای که قرار است در این استودیو 30.000 فوت مربعی فیلم برداری شود، فیلم بعدی جوئل و اتان کوئن خواهد بود. شهردار سانتا فی، خاویر گونزالس به مجله ژورنال در مورد این پروژه توضیحاتی داد:

مسئله ساخت این موسسه برای این شهر خیلی مهم است و به نظر می‌رسد این مرکز به حدی در دسترس و مقرون به صرفه باشد که بیشتر فیلم سازان هالیوودی برای کار با در آن ترغیب شوند.

در خبری دیگر در مورد مارتین، طرفداران همچنان منتظر اثر جدید مارتین رمانی به نام «بادهای زمستان» هستند، رمانی جدید از سری داستان های بازی تاج و تخت که طرفداران زیادی را در انتظار نگاه داشته است. همچنین طرفداران منتظر فصل هفتم سریال محبوب «بازی تاج و تخت» نیز هستند. این فصل از سریال قرار است بر اساس تاریخ رسمی انتشار در 16 جولای انتشار یابد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید