news-background
news-background

«جرارد باتلر» برای بازی در دنباله Night Has Fallen بازمی‌گردد

«جرارد باتلر» در دنباله‌ی «شب سقوط کرده است» (Night Has Fallen) که قسمت چهارم چندگانه‌ی «سقوط» (Has Fallen) است دوباره در نقش «مایک بنینگ» بازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ریک رومن وو» که فیلم «انجل سقوط کرده است» (دانلود فیلم Angel Has Fallen با لینک مستقیم) را کارگردانی کرده، این دنباله را برای میلنیوم میدیا کارگردانی می‌کند. «رابرت مارک کامن» نویسنده‌ی «ربوده‌شده» (Taken) نیز فیلمنامه‌ی پروژه را به نگارش درمی‌آورد.

باتلر با کمپانی «جی-بیس»، «هایدی جو مارکل» از «الکتریک پیکچرز»، «لس ولدون» و «جفری گرینستین» از میلنیوم، از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. «شب سقوط کرده است» در استودیوهای میلنیوم در بلغارستان و دیگر نقاط اروپا فیلمبرداری خواهد شد.

چندگانه‌ی «سقوط» ابتدا تقلیدی از فیلم «سقوط کاخ سفید» (White House Down) دانسته می‌شد، اما «المپس سقوط کرده است» (دانلود فیلم Olympus Has Fallen با لینک مستقیم) به وضوح برتر از آن فیلم با بازی «چنینگ تیتوم» و «جیمی فاکس» بود که به سرعت فراموش شد. دنباله‌ی «لندن سقوط کرده است» (دانلود فیلم London Has Fallen با لینک مستقیم) با این حال چندان موفق نبود، تا اینکه وو با «انجل سقوط کرده است» چندگانه را به مسیر درست بازگرداند.

میلنیوم میدیا تاکنون فیلم‌های اکشنی چون «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables)، «بادیگارد آدمکش» (The Hitman’s Bodyguard)، «مکانیک» (The Mechanic) و نیز «رمبو: آخرین خون» (Rambo: Last Blood) را به تولید رسانده و عناوین مستقل تحسین‌شده‌ای مانند «تسلا» (Tesla) با بازی «ایتان هاک» را ساخته است.

باتلر اخیراً در فیلم اکشن دیگری به نام «کاپ شاپ» (Cop Shop) جلوی دوربین رفته و آخرین بار با «گرین‌لند» (Greenland) روی پرده دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید