news-background
news-background

جدایی «یوهان یوهانسون» آهنگساز «بلید رانر 2049» از پروژه

خبر نشستن «دنیس ویلنوو» بر روی صندلی کارگردانی «بلید رانر 2049»، دنباله فیلم علمی-تخیلی «ریدلی اسکات» برای بسیاری هیجان‌انگیز بود. نخست به این علت که ویلنوو استعداد خود را با فیلم‌های «زندانیان»، «دشمن»، «ظهور» و «سیکاریو» ثابت کرده بود، و ثانیاً به این دلیل که وی برای ساخت دنباله فیلم چند تن از همکاران همیشگی‌اش را با خود به این پروژه می‌آورد.

«راجر دیکینز» به عنوان فیلمبردار یکی از آن افراد کلیدی بود، شخصی که ردپایش را در تریلرها به وضوح می‌توان مشاهده کرد. اما ما همان‌قدر هم از همکاری ویلنوو با «یوهان یوهانسون»، آهنگساز برنده اسکار خرسند بودیم که در آثاری چون «زندانیان»، «ظهور» و «سیکاریو» با او همراهی کرده بود.

چندی پیش خبر رسید که «هانس زیمر» و «بنجامین والفیش» هم برای مشارکت در ساخت موسیقی فیلم به این پروژه پیوسته‌اند. بعد از این ماجرا وقتی روی پوسترهای جدید فیلم که اخیراً منتشر شد، تنها نام همین آهنگسازان را دیدیم، کمی نگران شدیم. اینک آیسلند ریویو تأیید می‌کند که یوهانسون به کلی از پروژه جدا شده و حتی ایجنت او از دادن توضیحی در این مورد خودداری کرده است. در استعداد زیمر و والفیش هیچ تردیدی نیست، اما مطمئناً دخالت یوهانسون می‌توانست موسیقی فیلم را منحصر به فردتر کند.

با این حال، انتشار اینگونه اخبار پیرامون فیلم‌های پرخرج به هیچ وجه تازگی ندارد. «روگ وان» از جمله چنین فیلم‌هایی است که آهنگساز خود را تغییر داد. فیلم «بلید رانر 2049» در تاریخ 6 اکتبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید