news-background
news-background

جدایی «لیو تایلر» از سریال 9-1-1: Lone Star به دلیل محدودیت‌های کرونا

فصل دوم سریال «۹-۱-۱: تک ستاره» (دانلود سریال 9-1-1: Lone Star با لینک مستقیم) بدون بازیگر زن نقش اولش ساخته خواهد شد. «لیو تایلر» که در این سریال در مقابل «راب لو» ظاهر شده بود، اعلام کرده است که بنا بر مشکلات خانوادگی و محدودیت‌های سفر در حین پاندمی از سریال جدا خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیش از تایلر، «کانی بریتون» نیز از سریال «۹-۱-۱» جدا شده بود. برای شخصیت «میشل بلیک» با بازی تایلر که رهبر بهیاران «خدمات پژشکی فوری» بود، بازیگر جدیدی انتخاب نخواهد شد، زیرا احتمال بازگشت او در آینده وجود دارد. جای خالی تایلر در فصل بعدی با اضافه شدن «جینا تورس» در نقش «تامی وگا» پر خواهد شد.

«تیم مینیر» نویسنده و شورانر سریال می‌گوید: «چه هیجان‌انگیز بود اضافه شدن یک ستاره‌ی سینما همچون «لیو تایلر» برای کمک به فصل اول سریال. از همکاری با لیو لذت بردیم و تا ابد به خاطر بازی مسحورکننده و قدرتمندش در نقش «میشل بلیک» مدیون او خواهیم بود. هرچند موفق شدیم داستان میشل را به صورت کامل روایت کنیم، همان‌گونه که شخصیت «کانی بریتون» را در سریال اصلی به اتمام رساندیم، اما احساس می‌کنیم که داستان‌های بیشتری برای بازگویی وجود دارد. درها برای بازگشت همواره بازخواهد بود.»

داستان شخصیت میشل به شکل طبیعی در پایان فصل اول به اتمام رسید وقتی که او با خواهر گمشده‌اش ملاقات کرد. برخلاف بریتون که برای بازی در یک فصل قرارداد بسته بود، تایلر قراردادی چندین ساله با شبکه‌ی فاکس به امضاء رساند اما برای جدایی با تهیه‌کنندگان به توافق رسید. تماشای انلاین فیلم خارجی.

گفته می‌شود که پاندمی ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر و نیز موج جدید ابتلا به ویروس سبب شده است که تایلر از سریال جدا شود. او به همراه همسر و فرزندانش در لندن زندگی می‌کند. بازیگر «ارباب حلقه‌ها» در حین فیلمبرداری فصل اول چندین بار بین لندن و لس‌آنجلس رفت و آمد کرد.

پاندمی ویروس کرونا تا امروز جان بیش از ۲۰۰ هزار نفر را در ایالات متحده گرفته است. فیلمبرداری بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی از ماه مارس متوقف شد اما از اواخر ماه آگست مقدمات بازگشت به فیلمبرداری در شرایط بهداشتی فراهم شده است. علاوه بر این، موج دوم ویروس در بریتانیا نیز سبب شده محدودیت‌های جدیدی اعمال شود و سختی کار را برای تایلر دوچندان کند.

«۹-۱-۱: تک ستاره» فصل گذشته در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله پربیننده‌ترین سریال جدید بود. «جیم پاراک»، «رونن روبنستین»، «سیرا مک‌کلین»، «ناتاشا کرم»، «برایان مایکل اسمیت»، «جولین وورکس» و «رافائل سیلوا» دیگر بازیگران فصل اول بودند.

به تازگی گزارش شده است که فیلمبرداری فصل جدید سریال‌های «فلش» (Flash) و «افسانه‌های فردا» شبکه‌ی CW و نیز «لوکی» (Loki) دیزنی+ ادامه پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید