news-background
news-background

«جایزه انجمن بازیگران» برای جلوگیری از هم‌زمانی با گرمی یک هفته زودتر برگزار می‌شود

بیست و ششمین جایزه انجمن بازیگران فیلم (SAG Awards) به جای ۲۶ ژانویه در روز ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد تا با جایزه گرمی هم‌زمان نشود. تهیه‌کننده اجرایی این مراسم، «کتی کانل» روز پنجشنبه اعلام کرد که این مراسم از شبکه‌های تی‌ان‌تی و تی‌بی‌اس به صورت زنده پخش خواهد شد: «در طی بیست سال گذشته ما رابطه خوبی با شبکه تی‌ان‌تی برقرار کرده‌ایم و بسیار خوشنودیم که پیشرفت این رابطه را برای رسیدن به عصری جدید از تلویزیون می‌بینیم.»

«کوین رایلی» رئیس برنامه ریزی شبکه اچ‌بی‌او مکس و رئیس کل تی‌ان‌تی، تی‌بی‌اس و ترو تی‌وی نیز در این رابطه اذعان داشت: «ما بسیار خرسندیم که رابطه طولانی خود با جایزه انجمن بازیگران فیلم را تا سال ۲۰۲۰ ادامه داده‌ایم. پخش زنده جزو بهترین برنامه‌های سرگرم کننده تلویزیون تا به امروز بوده و هست.»

مراسم گلدن گلوب اولین مراسم پخش زنده تلویزیون در سال ۲۰۲۰ خواهد بود که در روز ۵ ژانویه برگزار خواهد شد. جایزه انجمن تهیه‌کنندگان فیلم آمریکا و جایزه انجمن کارگردانان آمریکا به ترتیب در روزهای ۱۸ و ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار خواهند شد. جایزه انجمن نویسندگان آمریکا که هم‌زمان در لس‌آنجلس و نیویورک برگزار می‌شود در روز ۱ فوریه خواهد بود و نود و دومین مراسم اسکار در ۹ فوریه ۲۰۲۰، دو هفته زودتر از معمول برگزار خواهد شد.

شرکت در جایزه انجمن بازیگران فیلم از ۲۹ جولای تا ۲۱ اکتبر خواهد بود و لیست نامزدهای نهایی در روز ۱۱ دسامبر اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید