news-background
news-background

«جان فاورو»: فصل دوم The Mandalorian پاییز ۲۰۲۰ پخش می‌شود

همزمان با پخش اپیزود پایانی فصل اول سریال «مندلوری» (The Mandalorian)، «جان فاورو» نویسنده و شورانر سریال تأیید کرد که فصل دوم پاییز سال ۲۰۲۰ (مهرماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی دیزنی+ پخش می‌شود. فاورو این تاریخ را با ارسال متنی در صفحه‌ی توئیتر خود فاش کرده است.

سریال لایو-اکشن «مندلوریایی» همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی دیزنی+ در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه) پخش شد. منابع نزدیک به پروژه مدعی‌اند که در فصل دوم چهره‌های شناخته‌شده‌ی چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» هم حضور خواهند داشت.

«پدرو پاسکال» در فصل اول «مندلوری» در کنار «جینا کارانو»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، «امیلی سوالو»، «کارل ودرز»، «ورنر هرتسوک»، «مینگ-نا ون» و «جولیا جونز» نقش‌آفرینی کردند. پاسکال در نقش تفنگ‌داری اهل «مندلور» بازی می‌کند، سیاره‌ای که در دنیای «جنگ ستارگان» خاستگاه «بوبا فت» و «جنگو فت» است.

«مندلوری» اولین سریال لایو-اکشن «جنگ ستارگان» در تاریخچه چهار دهه‌ای چندگانه است که فیلمنامه‌ی آن توسط فاورو کارگردان «مرد آهنی»، «کتاب جنگل» و اخیراً «شیر شاه» به نگارش درآمده است. کارگردانی اپیزود اول به «دن فیلونی» سپرده شد و «برایس دالاس هاوارد» هم یکی دیگر از قسمت‌ها را کارگردانی کرد. «تایکا وایتیتی» کارگردان «ثور: رگنراک» در نقش یک ربات جدید صداپیشگی کرد.

«برایس دالاس هاوارد» در مصاحبه با «والچر» فاش کرد که پاسکال در اپیزود چهارم از فصل اول سریال به کارگردانی او غایب بوده است. بنابراین شخصیت اصلی سریال با همکاری پاسکال و بدلکاران او «برندن وین» و «لطیف کرودر» جلوی دوربین ظاهر شده و هاوارد در اپیزود چهارم با وین کار کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید