news-background
news-background

«جان دیوید واشینگتن» در فیلم جدید «دیوید او. راسل» با «کریستین بیل» و «مارگو رابی» همبازی شد؛ واشینگتن: نولان مچم را با چیپس فلفلی گرفت

«جان دیوید واشینگتن» ستاره‌ی فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) در فیلم جدید «دیوید او. راسل» برای استودیوی نیو ریجنسی مقابل «مارگو رابی» و «کریستین بیل» بازی می‌کند. عنوان و داستان فیلم هنوز نامشخص است، اما فیلمبرداری پروژه از ژانویه آینده در لس‌آنجلس آغاز می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«امانوئل لوبزکی» فیلمبردار برنده‌ی اسکار در این فیلم با راسل همکاری خواهد کرد. این پروژه بر اساس ایده‌ی اوریجینال راسل نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم ساخته می‌شود. نیو ریجنسی این فیلم را طبق قراردادش با استودیوهای قرن بیستم پخش می‌کند.

واشینگتن که با فیلم «بلکککلنزمن» (BlackKklansman) به کارگردانی «اسپایک لی» به شهرت رسید، در حال حاضر فیلم «تنت» آخرین ساخته‌ی «کریستفر نولان» را روی پرده دارد و در حین پاندمی با «زندیا» در درامی به نام «مالکم و ماری» (Malcom & Marie) برای «سم لوینسون» جلوی دوربین رفته است. این فیلم سیاه و سفید اخیراً با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری به نت‌فلیکس فروخته شده است.

واشینگتن ماه گذشته در مصاحبه با «جیمز کوردن» فاش کرد که «کریستفر نولان» در حین فیلمبرداری «تنت» و در حالی که باید یک رژیم غذایی سخت را رعایت می‌کرده، او را در حال برداشتن چیپس فلفلی «پرینگلز» دیده است. او می‌گوید: «رژیم غذایی سختی داشتم اما به سرم زد و هوس اسنک کردم. این بود که وقتی در استونی بودیم یکی از این چیپس‌های فلفلی «پرینگلز» که در هیچ جای دیگری از دنیا یافت نمی‌شود را دیدم، آن‌ها را در کوله‌پشتی‌ام جا دادم و سوار آسانسور شدم تا اینکه در عین ناباوری دیدم «کریستفر نولان» هم آنجاست، او مرا دید، مچم را با این پرینگلز‌ها در کوله‌پشتی‌ گرفت. خجالت‌آور بود و او شروع کرد به خندیدن به من و در تمام روزهای فیلمبرداری به من سخت گرفت.»

او سپس توضیح می‌دهد که نولان در نهایت به او اجازه داده است پرینگلزها را نگه دارد. «به او گفتم، کجای دنیا می‌توان چیپس‌های طعم‌دار پرینگلزی مثل این گیر آورد؟ بعد موافقت کرد. اما تأثیری روی من نداشت، اندامم روی فرم باقی ماند. در یکی از بهترین شرایط بدنی در تمام عمرم بودم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید