news-background
news-background

«جان برنتال» به سریال آنتولوژی جدید FX به نویسندگی بازیگر The Office ملحق شد

شبکه‌ی FX سفارش ساخت سریال آنتولوژی نیم‌-ساعته‌ای با بازی «بی‌.جی‌. نوواک» بازیگر سریال «اداره» (دانلود سریال The Office با لینک مستقیم) را صادر کرد. این پروژه که در حال حاضر عنوانی ندارد اما پیش‌تر «پلتفرم» (Platform) نامیده‌ می‌شد در هر اپیزود بازیگران متفاوتی خواهد داشت. شبکه پس از فیلمبرداری دو اپیزود ابتدایی سفارش تولید یک فصل را صادر کرده است. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این اولین سریال آنتولوژی FX با داستان‌ها و بازیگران متفاوت در هر اپیزود است. این شبکه‌ی کابلی سریال‌های آنتولوژی فصلی «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story)، «داستان جنایی آمریکایی» (American Crime Story) و «فارگو» (Fargo) را به تولید رسانده است.

دیگر بازیگران این سریال «لوکاس هجز»، «کیتلین دیور»، «اوشی جکسون جونیور»، «جورج والاس»، «اد اسنر»، «برندن فرانسیس اسکنلن» می‌شوند. در اپیزود دوم «جان برنتال»، «بوید هالبروک»، و «بو بریجز» نقش‌آفرینی می‌کنند. نوواک اپیزود اول را به نگارش درآورده و کارگردانی کرده است.

شبکه‌ی FX علاوه بر این پروژه در حال تولید انیمیشن «شیطان کوچک» (Little Demon)، اقتباس از «وای: آخرین مرد» (Y: The Last Man)، یک سریال درام با همکاری «نیک پیزولاتو» خالق «کارآگاه واقعی» (True Detective) و بازی «متیو مک‌کانهی»، یک درام جاسوی به نام «پیرمرد» (The Old Man) با بازی «جف بریجز»، و یک مینی‌سریال بر اساس رمان «کری» (Carrie) نوشته‌ی «استیون کینگ» است.

نوواک در حال توسعه‌ی «انتقام» (Vengeance) اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان برای بلوم‌هاوس است. او فیلمنامه‌ی این فیلم را هم به نگارش درآورده و «اشتون کوچر» و «عیسی ری» را برای نقش‌های اصلی به خدمت گرفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید