news-background
news-background

«جانی لی میلر» به فصل پنجم The Crown پیوست

نخست وزیر بعدی سریال «تاج» (The Crown) معرفی شد. «جانی لی میلر» ستاره سریال «ابتدایی» (Elementary) در فصل پنجم «تاج» نت‌فلیکس نقش نخست وزیر «جان میجور» را بازی می‌کند و جانشین «جیلین اندرسون» خواهد شد که در فصل چهارم نقش «مارگارت تاچر» را بازی کرد و جایزه گلدن گلوب را به خانه برد.

فصل پنجم «تاج» از ماه آینده با بازیگرانی به کلی جدید آغاز خواهد شد. در این فصل «ایملدا استاونتن» در نقش «ملکه الیزابت»، «لزلی منویل» در نقش «پرنس مارگارت»، «جاناتان پرایس» در نقش «پرنس فیلیپ» و «الیزابت دبیکی» در نقش «پرنسس دایانا» بازی می‌کنند.

«پیتر مورگان» خالق «تاج»، داستان فصل‌های این سریال را حول محور نخست وزیران قرار می‌دهد. «ددلاین» گزارش داده است که در فصل پنجم به مصاحبه جنجالی «پرنسس دایانا» با بی‌بی‌سی پرداخته خواهد شد. نت‌فلیکس با انتشار یک توییت اضافه شدن میلر به فصل پنجم را تأیید کرده است.

مورگان تابستان سال گذشته نظرش را در مورد پایان یافتن سریال «تاج» با فصل پنجم تغییر داد و اعلام کرد که این مجموعه با فصل ششم به پایان می‌رسد. او در آن زمان گفت: «وقتی در مورد خطوط داستانی فصل پنجم بحث می‌کردیم، به سرعت روشن شد که برای اینکه حق مطلب را در مورد غنا و پیچیدگی داستان ادا کنیم باید برگردیم و طبق برنامه‌ی ابتدایی سریال را با فصل ششم تمام کنیم. باید تأکید کنم که فصل ششم داستان را به زمان حال نزدیک‌تر نخواهد کرد – بلکه فقط به ما اجازه می‌دهد همان بازه‌ی زمانی را با جزئیات بیشتر پوشش دهیم.»

«الیور دودن» دبیر وزارت فرهنگ بریتانیا پاییز سال گذشته از نت‌فلیکس درخواست کرده بود به بینندگان در مورد وقایع سریال «تاج» هشدار دهد. نت‌فلیکس در واکنش اعلام کرد:‌ «ما همیشه «تاج» را به عنوان یک اثر نمایشی ارائه کرده‌ایم – و تردیدی نداریم که مشترکین ما درک می‌کنند که با اثری خیالی مواجه‌اند که بر اساس رویدادهای تاریخی ساخته شده. در نتیجه ما برنامه‌ای برای اضافه کردن هشدار نداریم و نیازی به این کار نمی‌بینیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید