news-background
news-background

«جانی دپ» با وجود کناره‌گیری از فیلم Fantastic Beasts 3 دستمزد هشت رقمی خود را دریافت می‌کند

دستمزد هشت رقمی دپ بیش از حقوق همبازیانش «ادی ردمین» و «جود لا» است.

 

«جانی دپ» در «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (دانلود فیلم Fantastic Beasts 3 با لینک مستقیم) ظاهر نخواهد شد، اما دستمزد هشت رقمی خود را به صورت کامل دریافت می‌کند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که دپ پیش از کناره‌گیری از نقش «گلرت گریندل‌والت» به درخواست استودیوی برادران وارنر، تنها در یک صحنه از این فیلم جلوی دوربین رفته است. دپ و برادران وارنر این هفته تأیید کردند که همکاری خود در این فیلم را ادامه نخواهند داد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده است: «برادران وارنر به پرداخت کامل دستمزد دپ پایبند می‌ماند، هرچند او پس از آغاز فیلمبرداری پروژه از ۲۰ سپتامبر در لندن، تنها در یک صحنه بازی کرده است. دپ همچون دیگر بازیگران طراز اول قراردادی موسوم به «پرداخت-یا-بازی» به امضاء رسانده به این معنا که او دستمزدش را به صورت کامل دریافت می‌کند چه فیلم ساخته شود چه بازیگر دیگری به جای او انتخاب شود.»

دپ که به نوشته‌ی «هالیوود ریپورتر» عملاً اخراج نشده بلکه با درخواست استودیو از چندگانه کناره‌گیری کرده، اولین بار در سال ۲۰۱۶ در لحظات پایانی قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز» ظاهر شد و سپس در «جنایات گریندل‌والد» (The Crimes of Grindelwald) این نقش را تکرار کرد. در این گزارش آمده است که دپ قرار بوده به اندازه‌ی «جود لا» و «ادی ردمین» جلوی دروبین برود، اما پس از اعلام حکم دادگاه بریتانیایی در مورد اتهام نشریه‌ی «سان» به این بازیگر که او را «ضارب همسر» خوانده بود، برادران وارنر درخواست می‌کند که از این مجموعه کناره‌گیری کند.

روز گذشته برادران وارنر اعلام کرد که «جانوران شگفت‌انگیز ۳» ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹

My man ??

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۱۰

دیدی فردا به کیانو ریوز و تام هنکس هم تهمت زدن حالا دادگاه هم شخم نمیکنه طرفشون رو بگیره همیشه حق با خانوماست

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۴۴

برابری مرد و زن!!!!!؟؟؟؟ یواش یواش این کلمه در هر جای دنیا به جوک داره تبدیل میشه.

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۴۱

الان باید از وارنر تشکر کنیم؟؟ شما کنسل کردید و معلومه وظیفه دارید حقوق جانی را پرداخت کنید. با اعتبار و شهرت یک انسان ارزشمند و بزرگوار بازی کردند بعد توقع دارند با گفتن این حرف ها خودشون را تبرئه کنن؟؟؟ نمیدونم خودشون احمقن یا مردم را احمق تصور کردند؟!! تاریخ هم عوض کردند به امید اینکه دو سال دیگه مردم یادشون بره!

نمایش اسپویل