news-background
news-background

«جاناتان میجورز» به فیلم Ant-Man 3 پیوست

«جاناتان میجورز» پس از بازی در سریال پربیننده «لاوکرفت کانتری» (دانلود سریال Lovecraft Country با لینک مستقیم) شبکه‌ی اچ‌بی‌او آماده‌ی پیوستن به «دنیای سینمایی مارول» می‌شود. میجورز قرار است در قسمت سوم «مرد مورچه‌ای» (دانلود فیلم Ant-Man 3 با لینک مستقیم) در مقابل «پل راد» و «ایوانجلین لیلی» یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند او قرار است نقش شخصیت ابرشرور «کانگ فاتح» (Kang the Conqueror) را بازی کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علاوه بر این فاش شده است که این شخصیت در قسمت‌های بعدی چندگانه نیز نقشی کلیدی خواهد داشت. «پیتون رید» که قسمت‌های قبلی را کارگردانی کرده برای قسمت سوم نیز بازمی‌گردد و فیلمنامه‌ی «جف لاو‌نس» را می‌سازد. «کوین فایگی» از استودیوی مارول نیز مانند همیشه تهیه‌کننده‌ی فیلم خواهد بود. در کتاب‌های کامیک، کانگ شخصیتی است که توانایی سفر در زمان را دارد و با شخصیت‌های مختلفی از جمله «ثور»، «مرد-عنکبوتی» و گروه «انتقام‌جویان» می‌جنگد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

تابستان سال ۲۰۲۰ به بهترین نحو برای میجورز در حال سپری شدن است. او ابتدا در فیلم «۵ قطره خون» (دانلود فیلم Da 5 Bloods با لینک مستقیم) «اسپایک لی» ظاهر شد و سپس در سریال «لاوکرفت کانتری» به نویسندگی «میشا گرین» و تهیه‌کنندگی «جوردن پیل» و «جی.جی. آبرامز» بازی کرد. این سریال در ماه آگست پخش خود را آغاز کرده و به عنوانی پربیننده تبدیل شده است.

میجورز پیش از این پروژه در فیلم تحسین‌شده‌ی «آخرن مرد سیاه‌پوست سان فرانسیسکو» (دانلود فیلم The Last Black Man In San Francisco با لینک مستقیم) که در جشنواره‌ی فیلم ساندنس ۲۰۱۹ اکران شد بازی کرده بود. او برای بازی در این فیلم نامزد جایزه‌ی گاتهام و ایندی اسپیریت شد. میجورز در فیلم «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (The Harder They Fall) نت‌فلیکس که در حال فیلمبرداری است نیز بازی کرده است.

زمان پخش فیلم Ant-Man 3 هنوز مشخص نیست اما فیلمنامه‌ی آن به نگارش درآمده و تابستان ۲۰۲۱ فیلمبرداری خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید