news-background
news-background

«جاش برولین» از برتری Sicario نسبت به Soldado و چالش‌های بازی در Deadpool و Avengers می‌گوید

«جاش برولین» در دنباله‌ی «سیکاریو» نیز نقش خود را تکرار کرد، اما «راجر دیکینز» فیلمبردار و «دنی ویلنوو» کارگردان در تولید مشارکتی نداشتند.

 

فیلم تریلر «سیکاریو» (دانلود فیلم Sicario با لینک مستقیم) چهارمین همکاری میان «جاش برولین» و «راجر دیکینز» بود، اما در «سیکاریو: روز سرباز» (دانلود فیلم Sicario: Day of the Soldado با لینک مستقیم) تنها برولین بازگشت. دیکینز و «دنی ویلنوو» در تولید این دنباله مشارکتی نداشتند و جای خود را به ترتیب به «داریوش وولسکی» و «استفانو سولیما» دادند. «روز سرباز» نقدهای منفی بیشتری نسبت به «سیکاریو» دریافت کرد و ۱۰ میلیون دلار کمتر از قسمت اول فروخت. منتقدین و هواداران همچون برولین و دیکینز باور دارند که «سیکاریو» فیلمی بهتر از دنباله‌اش است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در اپیزود اخیر پادکست دیکینز، برولین و فیلمبردار دو فیلم «سیکاریو» را با یکدیگر مقایسه کرده‌اند و در مورد اینکه اثر ویلنوو شخصیت‌-محورتر و تأثیرگذارتر از فیلم اکشن-محورتر سولیما است اتفاق نظر دارند. برولین و دیکینز از توانایی‌های سولیما به عنوان یک کارگردان اکشن ستایش می‌کنند اما می‌گویند «روز سرباز» نمی‌تواند بدون «سیکاریو» فیلم کاملی باشد.

برولین می‌گوید: «استفانو سولیما قسمت دوم را ساخت. این حرف را حاضرم جلوی روی استفانو هم بزنم، فیلم او عظیم‌تر و اکشن‌تر است، شگفت‌انگیز است. اما «سیکاریو» فیلم خاصی بود، چیزی آرام‌تر در موردش وجود داشت و چیزی هوشمندانه‌تر که گره‌گشایی [از ابهامات].»

دیکینز در ادامه می‌گوید: ««سیکاریو ۲» نشان داد که فیلمی بزرگ با صحنه‌های اکشن شگفت‌آور است. به نظر من فیلمبرداری آن بی‌نظیر است، اما فاقد آن شخصیتی بود که «سیکاریو» داشت. قدرتمندترین صحنه در تمام «سیکاریو» در پایان آن در آشپزخانه است جایی که بنیسیو [دل تورو] و امیلی [بلانت] دیده می‌شوند و شما با خود می‌گویید: «چه صحنه‌ی پرتنشی است.» لزوماً به آن همه [صحنه‌های اکشن] نیازی نیست.»

برولین در دو نقش ابرقهرمانی بزرگ «تانوس» در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) و «کیبل» در «ددپول ۲» (دانلود فیلم Deadpool 2 با لینک مستقیم) ظاهر شده اما تنها یکی از این نقش‌ها آن آزادی عمل دلخواهش را به عنوان بازیگر به او داده است. برولین در بخش دیگری از پادکست می‌گوید بازی در «ددپول ۲» بیشتر مثل «یک معامله تجاری» بوده چرا که بازی او باید لحن کمدی مشخصی می‌داشته است. اما «تانوس» از سوی دیگر شخصیت انعطاف‌پذیرتر است و آزادی عمل بیشتری به برولین داده. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

برولین در مورد چالش‌های بازی در نقش «تانوس» می‌گوید: «از [مارلون] براندو در فیلم «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now) گفتم، این مرد یک فراری است و دیوانه، اما آنچه می‌گوید منطقی است و شاعرانه. شروع کردم به دیدن وجوه اشتراکاتی که دوست داشتم. بسیار لذت بردم از اینکه می‌توانستم برای «انتقام‌جویان» به فیلمی چون «اینک آخرالزمان» متوسل شوم.»

جلوه‌های ویژه‌ی موشن کپچر نیز برای بازی در نقش «تانوس» به اندازه‌ی کافی برای برولین جذاب بوده‌اند، به ویژه به این علت که بازی او با استفاده از تکنولوژی در محل فیلمبرداری به گرافیک کامپیوتری تبدیل می‌شده است. او می‌گوید: «هر چه بیشتر نگاهش می‌کردم، بیشتر متوجه می‌شدم که او یک شخصیت واقعی است. او یک مرد درشت‌هیکل بنفش نبود، او یک مردی است با باطن و سلول و احساس. سپس لذت‌بخش شد. برای من بیشتر شبیه به بازی در تئاترهای بلک باکس دهه‌‌ی ۱۹۷۰ نیویورک بود. کاملاً باید بر قوه‌ی خیال تکیه می‌شد.»

برولین ادامه می‌دهد: ««ددپول» فیلم دشواری بود. هرچند کمدی‌تر اما دشوارتر بود. بیشتر مثل یک معامله‌ی تجاری بود. بیشتر مثل این بود که بگویند: «ما باید این نقش را مثل این بسازیم»، در حالی که با «انتقام‌جویان» چنین احساسی نداشتم. کارگردانان آن فیلم به «صورت‌زخمی» (Scarface) و «بعدازظهر سگی» (Dog Day Afternoon) ارجاع می‌دادند. اگرچه جلوه‌های ویژه‌ای در کار بود، اما آن‌ها می‌دانستند که چه باید کرد تا نقشی الهام‌بخش ساخته شود.»

دیکینز و برولین سال ۲۰۱۶ در فیلم «درود بر سزار!» (Hail, Caesar!) با یکدیگر همکاری کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید