news-background
news-background

«جاشوا جکسون» در مینی‌سریال Dr. Death بازی می‌کند

«جاشوا جکسون» در مینی‌سریال «دکتر مرگ» (Dr. Death) شبکه‌ی پیکاک نقش اصلی را بازی می‌کند. او در این سریال که از پادکستی به همین نام الهام گرفته شده، مقابل «الک بالدوین» و «کریستین اسلیتر» ظاهر خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جکسون جانشین «جیمی دورنان» خواهد شد که آگست سال ۲۰۱۹ به این پروژه پیوست اما با به تعویق افتادن تاریخ فیلمبرداری، دورنان فرصت بازی در آن را از دست داد و جدا شد. «استیون فیرز» نیز به دلایل مشابهی از پروژه جدا شده و جای خود را به «مگی کیلی» داده است که رهبر کارگردانان تماماً زن سریال است.

«دکتر مرگ» به نویسندگی «پاتریک مک‌مانوس» داستانی وحشتناک و واقعی در مورد «دکتر کریستفر دانش» با بازی جکسون روایت می‌کند که یک ستاره‌ی در حال ظهور در جامعه‌ی پزشکی دالاس است. دکتر دانش در حال فراگرفتن جراحی مغز و اعصاب است تا اینکه ناگهان همه‌چیز تغییر می‌کند. بیماران برای جراحی‌های پیچیده اما عادی وارد اتاق عمل او می‌شوند اما مرده و یا با نقص عضو دائمی از آن خارج می‌شوند. با افزایش شمار قربانیان، دو همکار او «رابرت هندرسون» با بازی بالدوین و «رندال کربی» با بازی اسلیتر سعی می‌کنند جلوی او را بگیرند.

«آقای مرگ» ذهن آشفته‌ی دکتر دانش و ناتوانی سیستمی که برای محافظت از بی‌دفاع‌ترین افراد طراحی شده را بررسی خواهد کرد. کیلی دو اپیزود اول را کارگردانی می‌کند و «جنیفر موریسون» و «سو یونگ کیم» دیگر اپیزودهای آن را.

جکسون که اخیراً در مینی‌سریال «آتش‌های کوچک در هر سو» (Little Fires Everywhere) مقابل «ریز ویترسپون» و «کری واشینگتن» ظاهر شده، سابقه‌ی بازی در سریال‌های پربیننده‌ی «رابطه» (The Affair) شوتایم و «فرینج» (دانلود سریال Fringe با لینک مستقیم) فاکس را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید