news-background
news-background

«جاستین ثرو» و «وودی هرلسون» به سریال کوتاه The White House Plumbers پیوستند

«جاستین ثرو» و «وودی هرلسون» برای حضور در سریال کوتاه جدید «پاک کننده‌های کاخ سفید» (The White House Plumbers) به شبکه اچ‌بی‌او بازگشتند. ثرو و هرلسون تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت که درباره «ای. هاوارد هانت» با بازی هرلسون و «جی. گوردون لیدی» با بازی «ثرو» است، این سریال درباره سرقت از واترگیت است که به رسوایی واترگیت مشهور شد و نهایتاً به ریاست جمهوری «ریچارد نیکسون» پایان داد.

سریال «پاک کننده‌های کاخ سفید» داستان واقعی ورود مأموران اف‌بی‌آی به ساختمان هتل واترگیت که محل استقرار ستاد انتخاباتی حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا شدند و دستگاه‌های شنود کار گذاشتند و سپس اسناد و مدارکی را برای اهداف مختلف به سرقت بردند. این اقدام غیرقانونی با پیدا شدن یک نوار توسط یک مأمور حراست هتل به‌طور تصادفی لو رفت و روزنامهٔ واشینگتن پست از طریق دو تن از روزنامه‌نگاران خود به نام‌های «باب وودوارد» و «کارل برنستین» آن را به اطلاع افکار عمومی‌ رساندند. پس از تحقیقات بیشتر مشخص شد که این اقدام به طور دائمی انجام می‌شد و رئیس جمهور «نیکسون» به دلیل همکاری در این کار مجبور به کناره گیری از پستش شد. سریال «پاک کننده‌های کاخ سفید» بر اساس اسناد و مدارک واقعی آن زمان و کتاب «راست کرداری» (Integrity) نوشته «ایجل کروگ» و «متیو کروگ» ساخته خواهد شد.

«کیسی بلویز» رئیس واحد برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او در مصاحبه‌ای گفت: «ما از اینکه با چنین تیم حرفه‌ای روی این پروژه همکاری می‌کنیم بسیار خوشحالیم. این سریال وقایع جالبی که موجب سقوط سیستم «ریچارد نیکسون» شدند را مورد بررسی قرار می‌دهد. ما مخصوصاً از همکاری دوباره با وودی و جاستین خرسندیم و بی صبرانه منتظر شروع پروژه هستیم.»

«دیوید مندل» سازنده سریال «ویپ» (Veep) کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت. هرلسون پیش از این در فصل اول سریال‌ «کارآگاه حقیقی» (True Detective) و فیلم «تغییر بازی» (Game Change) با شبکه اچ‌بی‌او همکاری کرده بود. ثرو نیز در سریال «بازماندگان» (The Leftovers) با این شبکه همکاری کرده بود.

هرلسون شهرتش را مدیون فیلم‌های سینمایی است اگرچه او شش بار موفق به دریافت نامزدی جایزه امی برای سریال‌های «چیرز» (Cheers) و «فریژر» (Frasier) شد. هرلسون برای نقش‌هایش در فیلم‌های «مردم علیه لری فلینت» (The People vs. Larry Flynt)، «پیام‌آور» (The Messenger) و «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri) موفق به نامزدی در جایزه اسکار شد. از دیگر فیلم‌های مشهور او می‌توان به «پیشنهاد بی شرمانه» (Indecent Proposal)، « جایی برای پیرمردها نیست » (No Country for Old Men)، «قاتلین بالفطره» (Natural Born Killers) و «سرزمین زامبی‌ها» (Zombieland) اشاره کرد.

از فیلم‌های مشهور ثرو می‌توان به «جاده مالهالند» (Mulholland Drive)، «زولندر» (Zoolander)، «دیوانه آمریکایی» (American Psycho) و «فرشتگان چارلی ۲» (Charlie's Angels: Full Throttle) اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید