news-background
news-background

«تیم میلر» کارگردان Deadpool: قسمت سوم فیلم به رده سنی بزرگسال وابسته نیست؛ اظهارات جنجالی مجری CNN: «رایان رینولدز نباید نقش ددپول را بازی می‌کرد»

«ددپول ۲» (Deadpool 2) در سال ۲۰۱۸ در سالن‌های سینما اکران شد، اما از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در دنیای مارول صورت گرفته. پس از ادغام فاکس با دیزنی، همه شخصیت‌های آن دنیا که در اختیار استودیوی فاکس بود به مالکیت استودیوهای مارول بازگشت، به این معنا که «اکس-من» (X-Men) امکان ورود به «دنیای سینمایی مارول» را از این به بعد خواهد داشت. چندگانه سینمایی «اکس-من» با بازی «هیو جکمن» در فاکس به پایان رسید، اما «رایان رینولدز» ممکن است به زودی در نقش «ددپول» در دنیای سینمایی مارول دیده شود.

«کوین فایگی» مدیر مارول ساخته شدن فیلم‌های بعدی «ددپول» با رده سنی بزرگسال (R) را رد نکرده، اما بسیاری از هواداران نگرانند که لحن فیلم‌های بعدی تلطیف شود. «تیم میلر» که قسمت اول «ددپول» (Deadpool 2016) را کارگردانی کرده، در مصاحبه با «اینورس» اعتراف کرده است که این مجموعه فیلم به رده سنی وابسته نیست.

میلر می‌گوید: «[رایان رینولدز] هنوز همان شخصیت است. می‌توان بخش‌های بزرگسالانه فیلم را در صورت تمایل حذف کرد و اگر رایان بازیگر باشد، همان شخصیت «ددپول» را خواهید داشت.»

اواخر سال ۲۰۲۰ گزارش شد که دیزنی با «وندی مالینو» و «لیزی مالینو» نگارش فیلمنامه «ددپول ۳» (Deadpool 3) را آغاز کرده است. فایگی به «کلایدر» گفته بود: «رده سنی بزرگسال خواهد بود و ما در حال حاضر بر روی فیلمنامه کار می‌کنیم. امسال فیلمبرداری نخواهد شد. رایان بازیگر بسیار پرکار و بسیار موفقی است. چند پروژه را معرفی کرده‌ایم که باید بسازیم، اما شروع آن‌ها هیجان‌انگیز خواهد بود. باز هم می‌گویم، شخصیت متفاوتی در دنیای سینمایی مارول است، و رایان یک پدیده است و به همین دلیل دیدن او در این نقش فوق‌العاده.»

«جیک تپر» ژورنالیست، نویسنده و مجری سی‌ان‌ان اخیراً در مصاحبه با پادکست «کونان اوبراین دوست می‌خواهد» (Conan O'Brien Needs a Friend) گفته بود که رینولدز نباید در نقش «ددپول» بازی می‌کرده است: «به نظر من اگر در دنیای مارول حضور داری، باید اخلاق را رعایت کنی و در مقابل تبدیل شدن به بازیگر دنیای دی‌سی مقاومت کنی. نمی‌توانی هم «جی. جونا جیمسون» (رئیس پیتر پارکر/مرد-عنکبوتی) باشی هم «کمیسر گوردن» در «بتمن». نباید این کار را بکنی آقای [جی.کی.] سیمونز. حق نداری... منصفانه نیست!‌ نمی‌توانی یکی از آن انسان-ماهی‌های شیطانی «آکوامن» باشی و بعد در نقش «گابلین سبز» ظاهر شوی و با «مرد عنکبوتی» بجنگی. [بن] افلک، نمی‌توانی هم «دردویل» باشی و هم «بتمن». باید یکی را انتخاب کنی. من یکی از طرفداران افلک هستم. حرف دیگران برای من مهم نیست. و «بتمن» خوبی هم هست، اما معذرت می‌خواهم، او اول «دردویل» بوده.»

اوبراین سپس از مجری سی‌ان‌ان می‌پرسد آیا منظورش از «گابلین سبز» در واقع «فانوس سبز» (Green Lantern) است یا نه. تپر می‌گوید: «بله. پیشنهاد من این است که برای رعایت اصول اخلاقی بازیگر می‌تواند فداکاری‌هایی انجام دهد. اصول اخلاق یعنی همین؛ به آن‌ها پایبند می‌مانی حتی اگر گاهی ناراحت‌کننده باشد. مثلاً دمکراسی را گرامی می‌داری حتی اگر نامزد منتخب شما بازنده شود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹

?WTF DISNEY

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۲۵

واقعا که همیشه کارشون شده تا یه مجموعه خوب درست میشه سریع چند تا استاد پیدا شن که برینن تو مجموعه. خداکنه خود رایان رینولد قبول نکنه مثل این که میخوان شخیصیت به خوبی رو نابود کنن

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۰۰

انگار دیزنی میخواد برای فروش بیشتر فیلم رده سنی شو بیاره پایین اما تر بزنه توی فیلم , از اونجایی هم که دیگه اکران سینمایی فیلم ها مثل قبل اهمیت حیاتی نداره , این کار حتی راحت تر هم هست براشون, متاسفم واقعا برای دیزنی

نمایش اسپویل