news-background
news-background

تصویر جدید از «تیموتی شلمی» در صحنه اکشن کلیدی Dune

«دنی ویلنوو» در مورد این صحنه می‌گوید: «یکی از صحنه‌هایی است که کم‌کم به آن افتخار کنم.»

چند هفته پس از انتشار تصاویر جدید از شخصیت‌های فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) به کارگردانی «دنی ویلنوو»، اولین تصویر از صحنه‌های اکشن این فیلم پرخرج رونمایی شد. مجله‌ی «امپایر» روز دوشنبه تصویر از «تل‌ماسه» منتشر کرده که «تیموتی شلمی» و «جاش برولین» را در حین بازی در یکی از صحنه‌های اکشن مهم‌تر فیلم نشان می‌دهد. شلمی در نقش «پل اتریدیز» بر روی یک نوع هواپیما دیده می‌شود و سعی می‌کند تعادل خودش را به کمک شخصیت «گارنی هالک» استاد پل با بازی برولین حفظ کند. این شخصیت‌ها بر فراز سیاره‌ی «آراکیس» به پرواز در آمده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ویلنوو در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» این صحنه‌ را یکی از کلیدی‌ترین لحظات شخصیت شلمی می‌خواند: «این اولین تماس پل با کویر است و از دیدنش شگفت‌زده شده. او احساس شدیدی نسبت به بودن در خانه دارد. اکشن بسیار زیادی در این لحظه‌ی خاص وجود دارد، و یکی از صحنه‌هایی است که کم‌کم به آن افتخار می‌کنم.»

شلمی در «بین‌ستاره‌ای» (دانلود فیلم Interstellar با لینک مستقیم) به کارگردانی «کریستفر نولان» نقش مکمل «تام کوپر» جوان را بازی کرده، اما «تل‌ماسه» اولین فیلم پرخرج هالیوودی او در نقش اول است. این بازیگر نامزد اسکار در ماه آوریل به «ونتی فر» گفته بود که سیر شخصیت پل او را به بازی در «تل‌ماسه» ترغیب کرده است. او می‌گوید:‌ «چیزی که در مورد پل فوراً مرا جذب کرد این بود که در داستانی با این همه جزئیات و با این مقیاس و ساختار، شخصیت اصلی به نوعی باید به ضد-قهرمان تبدیل شود. او فکر می‌کند که پیش از رسیدن به کهن‌سالی، احتمالاً یک دهه بعد، یا چیزی در این حد، قرار است یک ژنرال جوان باشد که پدر و رهبری او در میدان نبرد را زیر نظر بگیرد.»

ویلنوو می‌گوید برای تولید دو فیلم با برادران وارنر به توافق رسیده است. او با فیلم‌های علمی-تخیلی «ظهور» (دانلود فیلم Arrival با لینک مستقیم) و «بلید رانر ۲۰۴۹» (دانلود فیلم Blade Runner 2049 با لینک مستقیم) موفق شد نظر مثبت منتقدین را جلب کند. فیلم اول اسکار بهترین کارگردانی و فیلم دوم اسکار بهترین فیلمبرداری و بهترین جلوه‌های بصری را برای او به ارمغان آورد.

«اسکار آیزک»، «ربکا فرگوسن»، «خاویر باردم»، «زندیا»، «استلان اسکارزگارد»، «دیو باتیستا»، و «جیسون موموآ» دیگر بازیگران این فیلم پرستاره‌اند که قرار است ۱۸ دسامبر آینده (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید