news-background
news-background

«تیموتی اولیفانت» در فیلم جدید تارانتینو یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند

 «تیموتی اولیفانت» ستاره سریال‌های «ددوود» و «جاستیفاید»، برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» در حال مذاکره با سونی است. واقعی یا خیالی بودن نقش اولیفانت در فیلم هنوز مشخص نیست، اما حضور وی در کنار «لئوناردو دی‌کاپریو»، «برد پیت»، «مارگو رابی»، «برت رینولدز» و «کرت راسل» بهرحال دیدنی خواهد بود.

این فیلم پالپ فیکشن گونه، زندگی چند کاراکتر در تابستان سال 1969 را تا مقطعی روایت می‌کند که پیروان «چارلز منسون» به شکل وحشیانه‌ای «شارون تیت» مدل و  بازیگر آمریکایی و فرزند «رومن پولانسکی» را به قتل رساندند.

با توجه به اینکه اولیفانت بازیگر نامزد امی، سریالی به نام «رژیم سانتا کلاریتا» را روی آنتن دارد، باید تغییری در برنامه‌های خود ایجاد کرده، آن را اصلاح کند تا مقدمات اولین همکاری‌اش با تارانتینو چیده شود. چند روز قبل اعلام شد که فصل سوم سریال «رژیم سانتا کلاریتا» ساخته می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۵۳

اوه اوه... با این توصیفاتی که شد مشتاقانه منتظر هنرنمایی این بازیگران به نام، در یک ژانر پالپ فیکشن گونه خواهم بود... تا چه خوش آید از تارانتینو ی دوست داشتنی...

نمایش اسپویل
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۳۰

خب یه خبر بسیار خوب دیگه راجبه فیلم تارانتینو. به نظر میرسه میخواد فیلمشو فرازمینی میسازه..الان که این خبرو گذاشتین دارم فکر میکنم چقد اولیفانت به تم فیلمای تارانتینو میخوره

نمایش اسپویل