news-background
news-background

«تیموتی اولیفانت» به فصل چهارم سریال Fargo پیوست

«تیموتی اولیفانت» ستاره‌ی سریال «جاستیفاید» و «ددوود» یکی از نقش‌های کلیدی فصل چهارم «فارگو» (Fargo) شبکه‌ی FX را برعهده گرفت. فصل چهارم این سریال با نویسندگی و کارگردانی «نواح هالی» که در مقام شورانر هم فعال است، در دهه‌ی ۱۹۵۰ و شهر کانزاس ایالت میزوری روی می‌دهد. این منطقه محل تقاطع دو دسته مهاجر شامل مردم جنوب اروپا از کشورهایی چون ایتالیا و سیاهپوستانی است که از سمت جنوب برای تحقق رؤیای آمریکایی رهسپار شده‌اند. در شهر کانزاس دو سندیکای زیرزمینی وجود دارد، یک سندیکای ایتالیایی به رهبری «دوناتلو فادا» و یک سندیکای آفریقایی آمریکایی به رهبری «لوی کنان».

اولیفانت نقش شخصیتی به نام «دیک ویک‌ور» ملقب به «دفی» را بازی می‌کند که نقشی کلیدی در قصه دارد. علاوه بر او، «کریس راک»، «جک هیوستن»، «جیسون شوارتزمن»، «بن ویشا»، «جسی باکلی»، «سالواتوره اسپوزیتو»، «اندرو برد»، «جرمی هریس»، «گیتانو برونو»، «انجی وایت»، «فرانسیسکو آکوارولی»، «اوزو ادوبا» و «امبر میدتاندر» پیش از این به فصل چهارم «فارگو» ملحق شده بودند.

برادران کوئن کارگردانان فیلم «فارگو» در سریال به عنوان تهیه‌کننده مشارکت می‌کنند. «فارگو» محصول استودیوهای FX و MGM است و فیلمبرداری فصل جدید آن از پاییز آینده در شیکاگو آغاز می‌شود تا در سال ۲۰۲۰ روی ایر برود.

اولیفانت که به خاطر بازی در سریال «جاستیفاید» نامزد امی شده، به تازگی در سه فصل از سریال «رژیم سانتا کلاریتا» نت‌فلیکس در مقابل «درو بریمور» ایفای نقش کرده است. او اخیراً در نسخه‌ی سینمایی «ددوود» شبکه‌ی HBO هم ظاهر شد. اولیفانت امسال فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» را روی پرده داشته و به زودی در کنار «کوین کلاین» و «ملیسا مک‌کارتی» در فیلم «استارلینگ» (The Starling) به کارگردانی «تد ملفی» جلوی دوربین می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید