news-background
news-background

«تیموتی اولیفانت» به فصل دوم The Mandalorian پیوست

ستاره‌ی سریال «جاستیفاید» در فصل دوم سریال پربیننده‌ی شبکه‌ی دیزنی+ ظاهر می‌شود.

«تیموتی اولیفانت» آخرین ستاره‌ای است که به «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) می‌پیوندد. او که اخیراً در سریال «رژیم سانتا کلاریتا» (دانلود سریال Santa Clarita Diet با لینک مستقیم) نت‌فلیکس بازی کرده، بنابر نوشته‌ی «هالیوود ریپورتتر» در فصل دوم سریال پربیننده‌ی دیزنی+ نقش نامعلومی را ایفا خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مندلوری» فیلمبرداری فصل دومش را محرمانه به پایان برده اما اسامی بعضی از بازیگران آن درز کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «مایکل بین» ستاره‌ی فیلم «ترمیناتور» (دانلود فیلم Terminator با لینک مستقیم)، «تمورا موریسون» در نقش محبوب «بوبا فت»، «کیتی ساکف» ستاره‌ی سریال «بتل‌استار گلکتیکا» (دانلود سریال Battlestar Galactica با لینک مستقیم) و «رزاریو داسن» به فصل جدید سریال پیوسته‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فصل دوم «مندلوری» قرار است در ماه اکتبر روی ایر برود. کارگردانانی چون «رابرت رودریگز» که «آلیتا: فرشته‌ی جنگ» (دانلود فیلم Alita: Battle Angel با لینک مستقیم) و «پیتون رید» کارگردان «مرد مورچه‌ای» (دانلود فیلم Ant-Man با لینک مستقیم) به «دیو فیلونی» می‌پیوندد که بعضی از اپیزودهای فصل اول را کارگردانی کرد. «جان فاورو» خالق سریال هم یکی از اپیزودهای فصل دوم را کارگردانی کرده است.

اولیفانت بیشتر به خاطر بازی در سریال وسترن «ددوود» (دانلود سریال Deadwood با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO و سپس «جاستیفاید» (دانلود سریال Justified با لینک مستقیم) شبکه‌ی FX شناخته می‌شود. او قرار است در فصل چهارم سریال «فارگو» (دانلود سریال Fargo با لینک مستقیم) هم نقش‌آفرینی کند.

در ماه آوریل «ورایتی» گزارش داد که فصل سوم «مندلوری» هم از هم اکنون در حال توسعه است. «پدرو پاسکال» که در نقش «مندلوری» بازی می‌کند به محافظ موجودی مرموز موسوم به «فرزند» (The Child) یا آنگونه که هواداران می‌خوانندش «بیبی یودا» می‌شود. دیزنی تولید چند سریال دیگر در دنیای «جنگ ستارگان» با همکاری «یوان مک‌گرگور» و «دیه‌گو لونا» را در حال توسعه دارد. «مارک همیل» اخیراً تولید سریال را بهترین راه پیشبرد دنیای «جنگ ستارگان» دانسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید