news-background
news-background

تیزر Willy's Wonderland: نبرد نیکلاس کیج با جانوران انیماترونیک

«نیکلاس کیج» در فیلم «تغییر چهره» (Face/Off) با «جان تراولتا» جنگید، در «هواپیمای محکومین» (Con Air) با مجرمین آدمکش و در «رنگ خارج از فضا» (Color Out of Space) با موجودات بیگانه. اما آخرین فیلم او «سرزمین عجایب ویلی» (دانلود فیلم Willy's Wonderland با لینک مستقیم) ممکن است به‌یاد‌ماندنی‌ترین نمایش او باشد چرا که باید در آن با جانوران انیماترونیک بجنگد.

«کوین لوییس» کارگردان این فیلم می‌گوید: «نیک نقش نگهبانی را بازی می‌کند که در یک شهر بازی با «ویلی» که یک راسوی انیماترونیک است گیر افتاده. هشت جانور وجود دارد که زنده می‌شوند و به او و دیگران حمله می‌کنند، و نیک باید بجنگد و راه گریز را پیدا کند. نبرد انسان در برابر ماشین است!»

لوییس می‌گوید این فیلم ادای دینی است به فیلم‌هایی که در دوران کودکی دیده: ««سرزمین عجایب ویلی» مثل تقلیدی است از فیلم‌های دهه‌ی ۸۰. من با فیلم‌های «سم ریمی» و «مرده شریر» (The Evil Dead) و دیگر فیلم‌های دهه‌ی ۸۰ در ژانر وحشت و اکشن بزرگ شدم... یکی از دوستان تهیه‌کننده‌ام مرا با این پروژه آشنا کرد و هر دو عاشقش شدیم. کارمان را بر روی آن شروع کردیم و نیک را آوردیم، او هم عاشق پروژه شد، متوجه هدف هنری ما شد و توسعه ادامه پیدا کرد.»

کارگردان می‌گوید فیلمبرداری این پروژه درست پیش از پاندمی به پایان رسیده: «باورکردنی نبود. فیلمبرداری تمام شد، به خانه آمدم و بعد از گذشت دو هفته قرنطینه شدیم. باورم نمی‌شد.»

این فیلمساز در مورد علت تغییر نام فیلم از «سرزمین عجایب والی» به «سرزمین عجایب ویلی» توضیح می‌دهد: «شاید [به علت شباهتش با] «دنیای والی» بود. فکر کردیم که ویلی مناسب‌تر است. نیک هم از ویلی بیشتر خوشش می‌آمد، بنابراین ویلی را انتخاب کردیم.»

لوییس می‌گوید در صورت پرفروش شدن این فیلم تولید یک دنباله را آغاز می‌کند. «بث گرنت» و «امیلی توستا» دیگر بازیگران «سرزمین عجایب ویلی» خواهند بود که سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید