news-background
news-background

تیزر Underground Railroad: اولین تصاویر از سریال جدید کارگردان Moonlight

جنکینز تمامی ۹ اپیزود مینی‌سریال «راه‌آهن زیرزمینی» را برای آمازون پرایم کارگردانی کرده است.

تیزر شصت ثانیه‌ای سریال «راه‌آهن زیرزمینی» (دانلود سریال Underground Railroad با لینک مستقیم) منتشر شد. در این ویدیو اثر جدید «نیکلاس بریتل» آهنگساز نیز به گوش می‌خورد. بریتل در فیلم‌های «مهتاب» (دانلود فیلم Moonlight با لینک مستقیم) و «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (If Beale Street Could Talk) نیز سابقه‌ی همکاری با جنکینز را داشته و برای سریال «وراثت» (Succession) شبکه‌ی HBO آهنگسازی کرده است. بریتل در این پروژه که احساسی‌ترین اثر او تا امروز است دوباره با جنکیز همکاری می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«راه‌آهن زیرزمینی» از رمانی به همین نام نوشته‌ی «کولسن وایت‌هد» اقتباس شده است. وایت‌هد یکی از تهیه‌کنندگان سریال است و جنکینز تمامی نه اپیزود آن را کارگردانی کرده است. بازیگران سریال «توسو ام‌بدو» در نقش «کورا»، «چیس دابلیو. دیلون» در نقش «هومر»، و «جوئل اجرتون» در نقش «ریج‌وی» خواهند بود. «ادل رومانسکی» و «دیدی گاردنر» که در «مهتاب» با جنکیز مشارکت کرده بودند، در این پروژه نیز تهیه‌کننده‌اند.

داستان «راه‌آهن زیرزمینی»‌ داستانی در مورد کورای جوان روایت می‌کند که از مزرعه‌ای در جورجیا فرار می‌کند تا به یک راه‌آهن زیرزمینی که شایعاتی در موردش شنیده برود. جنکینز ماه گذشته اعلام کرد که تولید این پروژه پس از ۱۱۶ روز به پایان رسیده است. این کارگردان برنده‌ی اسکار پیش‌تر گفته بود که «راه‌آهن زیرزمینی» دشوارترین پروژه‌ی او تا امروز بوده.

جنکینز می‌گوید: «سخت‌ترین کاری بود که تاکنون انجام داده‌ام، نه فقط به علت دشواری‌های فیزیکی، بلکه احساسی. تاکنون هیچ‌گاه در محل فیلمبرداری پروژه‌ای نگریسته‌ بودم. در این یکی، هر دو هفته یک بار یک نفر می‌آمد و می‌گفت: «حالت خوب است رفیق؟» باید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قدم می‌زدم تا ذهنم را متمرکز کنم. یک روز مشاور راهنمای ما مرا کناری کشید و اجازه نداد کارگردانی را ادامه دهم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید