news-background
news-background

تیزر The Queen's Gambit: «آنیا تیلور-جوی» در سریال جدید نت‌فلیکس پدیده شطرنج می‌شود

«آنیا تیلو-جوی» به زودی فیلم ابرقهرمانی پرحاشیه‌ی «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutants با لینک مستقیم) دیزنی و فاکس را روی پرده دارد. این فیلم سرانجام پس از چند سال تأخیر از راه می‌رسد و او احتمالاً خوشحال خواهد شد بار این فیلم از روی دوشش برداشته شده. تیلور-جوی حالا می‌تواند منتظر عرضه‌ی سریال «گامبی وزیر» (دانلود سریال The Queen's Gambit با لینک مستقیم) از نت‌فلیکس باشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«گامبی وزیر» داستان دختر جوانی در دهه‌ی ۱۹۵۰ را روایت می‌کند که کشف می‌کند استعداد عجیبی در شطرنج دارد. اما از بخت بد اعتیادی شدیدی نیز به مصرف مسکن دارد. ترکیب این دو همان‌گونه که قابل‌تصور است، به داستانی جذاب در مورد دختر بی‌سرپرستی تبدیل شده است که می‌کوشد ارزش‌هایش را به عنوان یک شطرنج‌باز ثابت کند و همزمان با شیاطین درونی‌اش بجنگد.

دیگر بازیگران سریال «ماریل هلر»، «توماس برودی-سنگستر»، «موزس اینگرام»، «هری ملینگ» و «بیل کمپ» خواهند بود. نویسنده‌ی سریال «اسکات فرانک» است که شاید بیشتر با سریال درام کمتر دیده‌شده‌ی «بی‌خدا» (دانلود سریال Godless با لینک مستقیم) شناخته شود. فرانک نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان و شورانر سریال خواهد بود. داستان سریال از رمانی نوشته‌ی «والتر تویس» اقتباس شده است.

«گامبی وزیر» ۲۳ اکتبر (۳ مهر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵

چه تریلر خفنی داشت

نمایش اسپویل