news-background
news-background

تیزر عناوین HBO Max برای سال ۲۰۲۱، House of Dragon در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد

شبکه‌ی HBO Max تیزر کوتاهی برای عناوین سینمایی و تلویزیونی آینده‌اش از جمله فصل سوم «وراثت» و کات «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» را منتشر کرد.

وارنرمیدیا پنجشنبه ۱۸ دسامبر تیزر کوتاهی برای بعضی از عناوین جدیدش از جمله اولین تصاویر از فصل سوم «وراثت» (Succession) و تصاویر دیگری از کات «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» (Justice League) منتشر کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

برخی از عناوین اریجینال شبکه‌ی HBO Max مانند ریبوت «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl)، مستند زندگی «نیکی میناژ»، تریلر جنایی «حرکت ناگهانی ممنوع» (No Sudden Move) به کارگردانی «استیون سودربرگ» و بازی «بنیسیو دل تورو»، «ری لایوتا»، «جان هم»، «ویژه‌برنامه‌ی دیدار مجدد دوستان» (Friends Reunion Special) و کات «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» در این ویدیو به چشم می‌خورند.

مینی‌سریال «مر ایست‌تون» (Mare of Easttown) با بازی «کیت وینسلت» در نقش یک کارآگاه، «هرگزها» (The Nevers) که داستانی در دوران ویکتوریایی انگلستان و توانایی‌های فراطبیعی گروهی از اهالی لندن روایت می‌کند، مستند دو قسمتی «تایگر» (Tiger) در مورد «تایگر وود» ستاره‌ی گلف، و اپیزود ویژه‌ی دوم سریال «سرخوشی» (Euphoria) در کنار کمدی برنده‌ی امی «ناامن» (Insecure) از جمله دیگر عناوین اریجینال HBO Max خواهند بود.

تمامی این عناوین یادشده در سال ۲۰۲۱ روی ایر خواهند رفت، اما وارنرمیدیا تاریخ دقیق آن‌ها را مشخص نکرده است. در این تیزر وعده داده می‌شود که «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) هم روز کریسمس همزمان با اکران در سالن‌های سینما به HBO Max می‌رود.

این کمپانی علاوه بر این، وعده داده است که سریال «خاندان اژدها» (House of Dragon)، پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. جدا از اضافه شدن بعضی از بازیگران از جمله «پدی کانسیداین»، «الیویا کوک»، «مت اسمیت»، و «اما دارسی»، و اینکه داستان به ۳۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» می‌رود، جزئيات بیشتری در مورد این پروژه فاش نشده است. شبکه‌ی HBO این ماه گزارش داد که فیلمبرداری این پیش‌درآمد با نویسندگی «جورج آر.آر. مارتین» تا «چند ماه آینده» آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید