news-background
news-background

تیزر «Gunpowder»: «کیت هرینگتون» مغز متفکر توطئه در سریال جدید شبکه «BBC One»

با توجه به اینکه فصل هفتم سریال «Game of Thrones» یکشنبه به پایان رسید، طرفداران «کیت هرینگتون» به زودی او را در سریال جدیدش خواهند دید. شبکه «BBC One» اولین تصاویر و تیزر سریال «Gunpowder» را منتشر کرده‌اند، این سریال از «Guy Fawkes» که در قرن 17 زندگی می‌کرد الهام گرفته شده و بازیگرانی همچون «Liv Tyler»، «Mark Gatiss»، «Peter Mullan»، «Tom Cullen»، «Edward Holcroft»، «Shaun Dooley» و «Robert Emms» در آن بازی می‌کنند. این سریال پاییز امسال روز‌های شنبه‌ پخش خواهد شد، اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

این سریال تاریخی سه قسمتی داستان «Gunpowder Plot» را روایت می‌کند، که در سال 1605 تعدادی از کاتولیک‌های کوته فکر انگلیسی به فکر منفجر کردن مجلس و پادشاه «James I» و نشاندن شخصی کاتولیک بر تخت سلطنت افتادند. توطئه زمانی خنثی شد که تعدادی از سران کاخ وست‌مینستر «Guy Fawkes» را در روز 5 نوامبر در حال محافظت از مواد منفجره پیدا کردند.  انگلیسی‌ها هنوز «Guy Fawkes Night» را با آتش و آتش بازی جشن می‌گیرند.

با اینکه او نقش مهمی در این توطئه داشت، طراح آن کس دیگری بود. مرد پشت صحنه که رویای توطئه داشت «Robert Catesby (Harington)»، مردی 30 ساله اهل وارویک‌شایر و کاتولیکی متعهد در دورانی بود که پروتستان‌ها وحشیانه کاتولیک ها را آزار و اذیت می‌کردند. «هرینگتون» پیش از این اعلام کرده بود که از نوادگان «Catesby» است.

«Ronan Bennet» نویسنده، «J Blakeson» کارگردان این سریال هستند و تهیه کنندگی آن با همکاری «Kudos» و «Thriker Films» و «BBC One» است. مدیران اجرایی تولید «Ollie Madden» از «Kudos» و «Matthew Read» از «BBC» هستند. «هرینگتون» و «Daniel west» نیز همکار مدیر اجرایی تولید از «Thriker Films» هستند.

این سریال توسط «Endemol Shine International» پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید