news-background
news-background

تیزر کوتاه Dune منتشر شد؛ تریلر کامل چهارشنبه ۹ سپتامبر

برادران وارنر از اولین تیزر کوتاه فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune 2020 با لینک مستقیم) به کارگردانی «دنی ویلنوو» منتشر شد. این فیلم که اقتباسی است از رمان‌ علمی-تخیلی «فرانک هربرت» داستانی در مورد «پل اتریدیز» با بازی «تیموتی شلمی» روایت می‌کند که باید از سیاره‌ی آراکیس که دربردارنده‌ی منبع ارزشمندی است و امکان سفر در فضا، عمر دراز و توانایی‌های ذهنی را فراهم می‌کند محافظت کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ویلنوو که به نظر می‌رسد با هر فیلم پیشرفت قابل‌توجهی دست کم در زمینه‌های فنی دارد، انتظارات را از «تل‌ماسه» با توجه به ستارگان پرشمارش به‌شدت بالا برده. در حال حاضر پرسش این است که آیا این فیلم در تاریخ تعیین شده‌ی ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد شد یا نه. «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» که قرار بود تابستان امسال برای استودیوی برادران وارنر پول پارو کند، تنها ۲۰ میلیون دلار در افتتاحیه‌ی داخلی فروخت که البته رکورد بدی در دوران ویروس کرونا نیست، اما فاصله‌ی زیادی با یک شروع مطلوب در روزگار عادی داشت. وارنرها همچنان در نظر دارند «تل‌ماسه» را در ماه دسامبر اکران کنند اما جابه‌جایی آن در تقویم و انتقالش به سال ۲۰۲۱ دور از انتظار نخواهد بود.

تریلر کامل «تل‌ماسه» با بازی شلمی، «ربکا فرگوسن»، «اسکار آیزک»، «استیون مک‌کینلی هندرسون»، «جاش برولین»، «جیسون موموآ»، «زندیا»، «استلان اسکارزگارد»، «شارون دانکن-بروستر»، «دیو باتیستا»، «شارلوت رمپلینگ»، و «خاویر باردم» فردا چهارشنبه ۹ سپتامبر رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید