news-background
news-background

تیزر فصل چهارم The Handmaid's Tale: سریال موفق شبکه هولو در سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردد

شبکه‌ی هولو موفقیت‌ خودش را تا حد زیادی مدیون سریال «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid's Tale با لینک مستقیم) است. نت‌فلیکس و آمازون با تولید سریال‌های خوش‌ساخت و تحسین‌شده در حال فاصله گرفتن از هولو بود اما وقتی اقتباس تلویزیونی از رمان «مارگارت آتوود» به این شبکه آمد، به سرعت به سریال پربیننده تبدیل شد و جوایز بسیاری را به خانه برد. این سریال به زودی وارد فصل چهارم خواهد شد و به نظر می‌رسد که اپیزودهای جدید حتی حماسی‌تر باشند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در تیزر جدید فصل چهارم دو نکته مشهود است. نخست اینکه سریال به روشنی وارد فازی از داستان شده که اتفاقات مهمی در حال وقوع است و آینده‌ی کشور به خطر افتاده، و همه‌ی این رویدادها تنها به سبب اعمال یک زن است. دوم اینکه هواداران سریال هولو باید برای دیدن اپیزودهای جدید زمان زیادی منتظر بمانند، چرا که شبکه اعلام می‌کند فصل چهارم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«الیزابت ماس» در سریال «سرگذشت ندیمه» در نقش جون بازی می‌کند، زنی که به نظر می‌رسد انواع مشکلات را برای جامعه‌ای که با زنان مانند برده رفتار می‌کند ایجاد کرده است. ماس سال‌های پرفروغی را پشت سر می‌گذارد. او نه تنها برای «سرگذشت ندیمه» نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرده، بلکه با «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) نیز که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال است به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده، و فیلم «شرلی» (دانلود فیلم Shirley با لینک مستقیم) به تازگی از او در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شده. او در فیلم پرستاره‌ی «گزارش فرانسوی» (دانلود فیلم The French Dispatch با لینک مستقیم) به کارگردانی «وس اندرسون» هم ایفای نقش کرده است.

تاریخ پخش دقیق فصل چهارم «سرگذشت ندیمه» در سال ۲۰۲۱ مشخص نشده و به نظر می‌رسد که کووید-۱۹ در این تأخیر طولانی بی‌تأثیر نبوده باشد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۱

در دنیای بیرحمی که هیچ چیز سر جای خود نیست و سریال خوش ساختی مثل Handmaid\ s Tale مثل یک مستند است تا مثل یک فیلم تخیلی کشوری داریم که هیچ سنگی روی سنگی بند نیست عادت نداریم که مثل انسانهای معمولی به ما راست بگویند و بد و خوب را واقعی داشته باشیم اما اینجا میبینیم که آدم هستیم و آدمهایی پشت 30نما هستند که انسانی و طبیعی رفتار میکنند . مرسی

نمایش اسپویل