news-background
news-background

تیزر فصل چهارم The Handmaid’s Tale: جون به مقاومت می‌پیوندد

فصل جدید «سرگذشت ندیمه» بهار آینده از راه می‌رسد.

 

در انتهای فصل سوم «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale)، شخصیت «جون آزبورن»‌ با بازی «الیزابت ماس» را مجروح یافتند وقتی که با موفقیت بیش از ۵۰ کودک را به کانادا منتقل کرد. جون بخش‌هایی از «سفر خروج» کتاب مقدس را می‌خواند که در آن خداوند رنج قومش را می‌بیند و آنان را به سرزمین شیر و عسل هدایت می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی هولو پنجشنبه (۲۵ فوریه) از تیزر جدید فصل چهارم «سرگذشت ندیمه» که در ماه آوریل روی ایر می‌رود رونمایی کرد. این فصل در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و سه اپیزود ابتدایی آن ۲۸ آوریل منتشر خواهد شد.

در این تیزر جون نقشی کلیدی در شورش ایفا می‌کند اما هنوز شعله‌های خشم در وجودش زبانه می‌کشد و تلاش‌های او برای برقراری عدالت و گرفتن انتقام نه فقط در حال از پا در آوردن اوست، بلکه روابط جون با عزیزانش را تهدید می‌کند.

ماس علاوه بر بازی در نقش مبارز آزادی، برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش پشت دوربین قرار گرفته و سه اپیزود از فصل چهارم را کارگردانی کرده است. او هفته‌ی گذشته در «انجمن منتقدین تلویزیونی» از این تجربه‌ی تازه گفت:‌ «مسئله‌ای که بیش از همه نگرانش بودم کارگردانی بازیگران بود. نگران بودم که ندانم چه چیزهایی باید به بازیگران بگویم و آن حرف‌ها را به درستی بزنم. اما در نهایت به بهترین بخش تمام این تجربه تبدیل شد.»

«سرگذشت ندیمه» محصول استودیو‌های ام‌جی‌ام است و «الیزابت ماس»، «جوزف فاینز»، «سمیرا وایلی»، «الکسیس بلدل»، «آن دود»، «مکس مینگلا»، «مدلین بروور»، «آماندا بروگل»، «بردلی ویتفورد» و «سم یاگر» در آن ایفای نقش می‌کنند. سریال «سرگذشت ندیمه» به نویسندگی «بروس میلر» از رمانی به همین نام نوشته‌ی «مارگارت آتوود» اقتباس شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید