news-background
news-background

تیزر فصل دوم Snowpiercer با نقش‌آفرینی «شان بین» منتشر شد

ماجرای ساخته‌شدن اقتباس تلویزیونی از «برف‌شکاف» (دانلود سریال Snowpiercer با لینک مستقیم) به اندازه‌ی داستان سریال پرفراز‌ونشیب است. پس از ایجاد چند وقفه، تغییر شبکه‌ی پخش‌کننده و حواشی و مشکلات پشت صحنه، این سریال سرانجام براساس رمان مصور فرانسوی و فیلم «بونگ جون هو» از شبکه‌ی TNT روی ایر رفت. حالا با بسته شدن پرونده‌ی فصل اول، وقت آن رسیده هواداران نگاهی بیندازند به حوادث پیش رو. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

همان‌گونه که در پایان فصل اول سریال و در تیزر جدید آن برای فصل دوم مشخص شد، «شان بین» به قطار «برف‌شکاف» پیوسته است. این بازیگر قرار است نقش خالق قطار «آقای ویلفورد» را بازی کند. در حالی که بسیاری تصور می‌کردند او مرده است، هواداران از اینکه کشف کردند او نه تنها زنده است، بلکه به سرنشینان قطار ملحق خواهد شد، شگفت‌زده شدند.

بین با نقش‌های تلویزیونی بیگانه نیست و شاید بیشتر با شخصیت «ند استارک» در فصل اول «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) شناخته شود. با این حال، او سابقه‌ی بازی در چندین پروژه‌ی بزرگ دیگر از جمله فیلم «ارباب حلقه‌ها» (دانلود فیلم Lord of the Rings با لینک مستقیم)، «گنجینه‌ی ملی» (دانلود فیلم National Treasure با لینک مستقیم) و بسیاری دیگر را دارد.

«جنیفر کانلی»، «دیوید دیگز»، «میکی سامر» و «الیسون رایت» دیگر بازیگران شناخته‌شده‌ی «برف‌شکاف» بودند. تاریخ پخش فصل دوم سریال هنوز مشخص نیست.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴

البته اگر مثل تمام اثار قبلیش تهش نمبره, یکی بود میگفت شان بین خودش اسپویله :دی

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷

?????

نمایش اسپویل