news-background
news-background

تریلر فصل دوم سریال The Boys: ادامه رقابت ابر-داراها و ابر-ندارها

آمازون از تریلر رسمی فصل دوم سریال «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) رونمایی کرد. بیلی و «پسران» در فصل جدید باید از چنگ قانون بگریزند اما این بدان معنا نخواهد بود که از مبارزه علیه شخصیت‌های شرور دارای ابرقدرت دست برمی‌دارند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«اریک کریپکی» به عنوان شورانر پروژه بازمی‌گردد و از کتاب‌های مصور «دریک رابرتسون» و «گرت انیس» اقتباس می‌کند. او یکی از نویسندگان سریال «فراطبیعی» (دانلود سریال Supernatural با لینک مستقیم) شبکه‌ی CW نیز خواهد بود. فصل پانزدهم و پایانی این سریال در صورت فراهم شدن شرایط فیلمبرداری در سال جاری میلادی پخش خواهد شد. سریال «جکد» (Jacked) کریپکی در مورد فردی معمولی که با خوردن قرص قدرت‌های فراطبیعی به دست می‌آورد نیز در شبکه‌ی USA در حال توسعه است.

«کارل اوربان» در فصل دوم «پسران» در نقش «بیلی بوچر» بازمی‌گردد و بدون تردید در پی پاسخی برای پرسش‌هایش در مورد افشاگری پایان فصل اول خواهد بود. «آنتونی استار» در نقش «هوملندر»، «ارین موریاتی» در نقش «استارلایت»، «جک کوید» در نقش «هیویی کمپل»، «دامینیک مک‌الیوت» در نقش «کوئین میو»، «جسی تی. آشر» در نقش «ای-ترین»، «چیس کرافورد» در نقش «دیپ»، «نیتان میچل» در نقش «بلک نوآر» بازخواهند گشت. «آیا کش» در نقش «استورم‌فرانت» از جمله چهره‌های جدید سریال خواهد بود.

سه اپیزود ابتدایی فصل دوم «پسران» جمعه ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) و اپیزودهای بعدی هر جمعه به صورت هفتگی در دسترس قرار می‌گیرند تا پخش آن‌ها ۹ اکتبر به پایان برسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید