news-background
news-background

تیزر غافلگیرکننده Game of Thrones با همکاری Bud Light

«باد لایت» سال گذشته با آگهی تلویزیونی خود که در حین پخش مسابقات سوپربول به نمایش درآمد شهرتی جهانی کسب کرد. آن آگهی تلویزیونی بیننده را به قرون وسطا می‌برد، جایی که برای ستایش از حکومت راهی بهتر از پیشکش کردن نوشیدنی «باد لایت» وجود نداشت. امسال نیز آن‌ها برای سوپربول ۲۰۱۹ به همان عصر بازگشته‌اند، اما در پایان حادثه‌ای روی می‌دهد که هیچکس انتظارش را نمی‌کشد! «باد لایت» این بار برای تیزر جدید خود از «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) یاری گرفت.

پس از آنکه «شوالیه‌ی باد لایت» در نبرد با نیزه مغلوب می‌شود و به زمین می‌افتد، و پیش از آنکه «کوه» (The Mountain)، شوالیه‌ی غول پیکر «بازی تاج‌وتخت» انگشتان شست خود را در چشمان رقیبش فرو کند و جمجمه‌ی او را متلاشی کند، اژدهای «دنریس تارگارین» پدیدار می‌شود و همه چیز و همه کس را به آتش می‌کشد.

«جورج آر.آر مارتین» نویسنده‌ی کتاب‌های «بازی تاج‌وتخت» پس از پخش این تیزر در صفحه‌ی توئیتر خود به شوخی نوشت از قربانی کردن برندهای بزرگ دیگری که از سر راه او کنار نروند هراسی ندارد. مارتین در حال حاضر مشغول نگارش جلد ششم از مجموعه‌ی هفت جلدی کتاب‌های «نغمه‌ی یخ و آتش» است، اما شبکه‌ی HBO خود را آماده می‌کند تا سریال را در فصل هشتم و با شش اپیزود بیش از ۶۰ دقیقه‌ای به پایان برساند.

فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» در تاریخ ۱۵ آپریل ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۰:۳۳

محض رضا خدا یکی بگه ساختگي بود... دارم موجی میشم

نمایش اسپویل
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۰۷

همچنان در انتظار فصل پایانی هستم. این سریال خوب هم بالاخره تموم میشه. حیف!

نمایش اسپویل
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۰۶

:|

نمایش اسپویل