news-background
news-background

تیزر سریال Emily In Paris: زندگی «لیلی کالینز» در پاریس

نت‌فلیکس اولین تیزر سریال «امیلی در پاریس» (دانلود سریال Emily in Paris با لینک مستقیم) را عرضه کرد. این ویدیو یادآور شخصیت «کری بردشا» در سریال «جنسیت و شهر» (دانلود سریال Sex and the City با لینک مستقیم) است و علتش شاید این باشد که «درن استار» نویسنده‌ی آن سریال در «امیلی در پاریس» با بازی «لیلی کالینز» هم نویسنده و تهیه‌کننده است. دانلود فیلم.

اولین تیزر «امیلی در پاریس» به قدری جذاب و دلفریب است که مخاطب آرزو می‌کند درونش زندگی کند. کالین در سریال نقش شخصیتی به نام امیلی را بازی می‌کند که مدیر یک شرکت تبلیغاتی در شیکاگو است که پیشنهاد جدیدی برای کار در پاریس دریافت می‌کند. این شغل تازه نه تنها سبب فرانسوی شدن سر تا پای امیلی می‌شود، بلکه نحوه‌ی زندگی او را هم تغییر می‌دهد.

کالینز به تازگی در فیلم «وراثت» (دانلود فیلم Inheritance با لینک مستقیم) به کارگردانی «وان استین» و بازی «سایمون پگ» و «کانی نیلسن»، و سال ۲۰۱۹ در فیلم بیوگرافیکال «تالکین» (دانلود فیلم Tolkien با لینک مستقیم) در مقابل «نیکلاس هولت» ظاهر شده است.

علاوه بر کالینز «اشلی پارک»، «فیلیپین لیروی بیولو»، «لوکاس براوو»، «کامیل رزات»، «برونو گوری»، «کیت والش»، «ویلیام آبادی»، و «آرناد ویارد» نقش آفرینی کرده‌اند. «امیلی در پاریس» قرار است ۲ اکتبر (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید