news-background
news-background

تیزر جدید فیلم‌های برادران وارنر و HBO Max در سال ۲۰۲۱؛ تصاویر جدید از Mortal Kombat و ریبوت The Suicide Squad؛ HBO Max به ۱۷ میلیون مشترک رسید

تیزر جدید فیلم‌هایی که برادران وارنر به صورت همزمان از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما در سال ۲۰۲۱ پخش می‌کند منتشر شد. این عناوین به مدت ۳۱ روز در دسترس مشترکین شبکه قرار می‌گیرند. استودیو ساعاتی پیش از تیزر جدید این فیلم‌ها که شامل ریبوت پرستاره «جوخه انتحار» (The Suicide Squad)، «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong)، «یهودا و مسیح سیاه» (Judas and the Black Messiah)، «در ارتفاعات» (In the Heights)، «تل‌ماسه» (Dune)، «مورتال کامبت» (Mortal Kombat)، «اسپیس جم ۲» (Space Jam: A New Legacy) و بسیاری دیگر می‌شود رونمایی کرد.

بخش‌هایی از این ویدیو پیش‌تر در تیزر قبلی شبکه رونمایی شده بود، اما صحنه‌های تازه‌ای از فیلم «جوخه انتحار» به کارگردانی «جیمز گان» و بازی «جان سینا» در نقش «پیس‌میکر» در آن گنجانده شده است. علاوه بر این تصاویر جدیدی از فیلم «مورتال کامبت» به چشم می‌خورد. وارنرها هنوز از بعضی عناوین بزرگ امسال از جمله «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) رونمایی نکرده‌اند.

فیلم «مورتال کامبت» در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) و ریبوت «جوخه انتحار» در تاریخ ۶ آگست (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) از HBO Max پخش خواهند شد.

«ای‌تی‌اند‌تی»، کمپانی مادر وارنرمیدیا امروز چهارشنبه ۲۷ ژانویه اعلام کرد که شمار مشترکین فعال شبکه‌ی HBO Max به لطف پخش فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) از مرز ۱۷ میلیون کاربر گذشته است. مجموع مشترکین شبکه‌ی کابلی HBO و استریم HBO Max نیز به ۴۱.۵ می‌رسد، در حالی که کمپانی می‌گوید دو سال از پیش‌بینی‌های خود جلو افتاده‌اند. پیش از راه‌اندازی HBO Max در ماه می سال ۲۰۲۰، ای‌تی‌اند‌تی گفت که قصد دارد با قراردادی پنج ساله مشترکین شبکه را به ۷۵ تا ۹۰ میلیون برساند.

هزینه‌ی اشتراک ماهیانه HBO Max پانزده دلار است و مشترکین شبکه‌ی کابلی HBO تشویق شده‌اند که بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه حساب خود در این شبکه‌ی استریمینگ جدید را فعال کنند

شبکه‌ی HBO Max دسامبر گذشته با Roku قراردادی منعقد کرد تا بر روی دستگاه‌های دیجیتال بیشتری در دسترس قرار بگیرد. آمازون نیز در ماه نوامبر قرارداد مشابهی با Roku بسته بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۵۴

ما هم آی‌فیلم داریم :))) سالی سه بار پایتخت پخش میکنه D=

نمایش اسپویل