news-background
news-background

تیزر جدید نیمه دوم فصل ششم Vikings منتشر شد

[تیزر حاوی اسپویلر از فصل ششم «وایکینگ‌ها»]

شبکه‌ی History از تیزر جدید نیمه‌ی دوم فصل ششم سریال «وایکینگ‌ها» (دانلود سریال Vikings با لینک مستقیم) رونمایی کرد. این نیمه متشکل از ۱۰ اپیزود خواهد بود و تا پایان سال ۲۰۲۰ روی ایر خواهد رفت. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این تیزر جمعه ۲۴ ژوئن در رویداد کامیک-کان رونمایی شد و شخصیت «اولگ» با بازی «دنیلا کوزلوفسکی» نشان می‌دهد که در کنار «ایوار» با بازی «الکس هوگ اندرسون» آماده‌ی نبرد است. اما ارتش عظیم آن‌ها از دیدن کسی که از آنسو پدیدار می‌شود غافلگیر می‌شوند.

پخش نیمه‌ی اول فصل ششم و پایانی «وایکینگ‌ها» دسامبر گذشته آغاز شد و اوایل فوریه به پایان رسید. ۱۰ اپیزود باقی مانده‌ی فصل ششم قرار است در سال ۲۰۲۰ روی ایر بروند، اما هنوز تاریخ دقیق پخش آن‌ها مشخص نشده است.

«مایکل هرست» خالق سریال پیش‌تر گفته بود: «من همیشه می‌دانستم که «وایکینگ‌ها» پس از ۸۹ اپیزود چگونه به پایان خواهد رسید، من حقیقتاً باور دارم که حماسه‌ی «رگنار لاثبروک» و فرزندانش روایت شده و ما هواداران عزیزمان را با پایانی درخور و قاطع که شایسته‌اش هستند ترک خواهیم گفت.» او اضافه می‌کند که آنچه در پیش روی هواداران است، «جاه‌طلبانه‌ترین و احساسی‌ترین اپیزودها»ی سریال خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۴۰

به نظر من این سریال در نزدیک شدن به پایان بهتر از گیم اف ترونز عمل کرده و پایانش هم بهتر خواهد بود فقط امیدوارم بعد از این یک اسپین آف هم چون هرچی تکراری هم باشه بازهم نمیتونم از دنیای وایکینگ هایی که تو این سریال دیدیم لذت نبرم

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱

درسته داستانش واقعیه حتی مرگ راگنار

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۲

تا جایی که من می‌دونم بر اساس داستان واقعی ساخته شده ؟!

نمایش اسپویل