news-background
news-background

تیزر جدید قسمت‌های پایانی سریال Money Heist

اولین تصاویر از بخش دوم از فصل پنجم و پایانی سریال «خانه کاغذی» (La Casa de Papel) یا «سرقت پول» (Money Heist) نت‌فلیکس منتشر شد. پنج قسمت پایانی این سریال قرار است ۳ دسامبر ۲۰۲۱ پخش شوند و پرونده «سرقت پول» در نت‌فلیکس را ببندند.

در خلاصه داستان فصل پنجم آمده است: «گروه در بانک اسپانیا به مدت بیش از ۱۰۰ ساعت گرفتار شده‌اند. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را آزاد کنند اما تلخ‌ترین لحظات انتظارشان را می‌کشد چرا که یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند. پروفسور توسط سی‌یرا دستگیر شده و برای اولین بار، نقشه فراری ندارد.»

در این سریال «اورسلا کوبرو» در نقش «توکیو»، «آلوارو مورته» در نقش «پروفسور»، «ایتزیار ایتونیو» در نقش «لیسبون»، «پدرو آلونسو» در نقش «برلین»، «میگل هران» در نقش «ریو»، «جیمی لورنته» در نقش «دنور»، «استر آسبو» در نقش «استوکهولم»، «انریکه آرسه» در نقش «آرتورو»، «دارکو پریک» در نقش «هلسینکی»، «هوویک کچکریان» در نقش «بوگوتا»، «لوکا پروس» در نقش «مارسی»، «بلن کوستا» در نقش «مانیلا»، «فرناندو کایو» در نقش «کورونل تامایو»، «رودریگو د لا سرنا» در نقش «پالرمو»، «نجوا نیمری» در نقش «بازرش سیرا» و «خوزه مانوئل پوگا» در نقش «گاندیا» ظاهر شده‌اند.

آگست گذشته تأیید شده بود که بخش اول از فصل پنجم ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) و بخش دوم از فصل پنجم ۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید