news-background
news-background

تیزر جدید فیلم Invisible Man منتشر شد

کمپانی یونیورسال در جریان مسابقه سوپربول تیزر جدید فیلم «مرد نامرئی» (دانلود فیلم Invisible Man با لینک مستقیم) را منتشر کرد. این کمپانی در طی سال‌ها بارها تلاش کرده بود تا فیلم «مرد نامرئی» را بازسازی کند و بالاخره با همکاری «لی ونل» نویسنده فیلم‌های «اره» (دانلود فیلم Saw با لینک مستقیم) و «توطئه‌آمیز» (دانلود فیلم Insidious با لینک مستقیم) موفق به این کار شد. ونل نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. از بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‌توان به «الیزابت ماس» در نقش «سسلیا کاس»، «الیور جکسون-کوهن» در نقش «آدرین گریفین»، «آلدیس هاج» در نقش «جیمز»، «استورم رید» در نقش «سیدنی» و «هریت دایر» اشاره کرد.

فیلم «مرد نامرئی» (دانلود فیلم Invisible Man 1933 با لینک مستقیم) برای اولین بار در سال ۱۹۳۳ به کارگردانی «جیمز ویل» و به اقتباس از کتابی به همین نام نوشته «اچ.جی. ولز» ساخته شد. در اولین تریلر فیلم «مرد نامرئی ۲۰۲۰» که در ماه نوامبر منتشر شد می‌توان دید که برداشت ونل از این فیلم با نسخه قدیمی آن بسیار متفاوت است. فیلم «مرد نامرئی» قرار است این ماه اکران شود.

تیزر جدید روی رابطه «سسلیا کاس» با دوست پسر پولدار و سو استفادگرش «آدرین گریفین» تمرکز می‌کند. آدرین که راهی برای نامرئی شدن پیدا کرده مرگ خود را صحنه سازی می‌کند و به آزار و اذیت سسلیا می‌پردازد. این فیلم به دلیل داستان زن آزاری مورد توجه فعالان حقوق زنان قرار گرفته است. البته در نسخه قدیمی آدرین پس از نامرئی شدن انسانیت خود را از دست می‌دهد و دست به آزار می‌زند.

خلاصه رسمی فیلم «مرد نامرئی»:

چیزی که قابل دیدن نیست می‌تواند به شما آسیب بزند. «الیزابت ماس» که برنده جایزه امی برای نقشش در سریال «سرگذشت ندیمه» (دانلود سریال The Handmaid’s Tale با لینک مستقیم) شد در داستان مدرنی درباره عقده روانی با هیولای قدیمی یونیورسال رو به رو می‌شود. او که در یک رابطه ناسالم با دانشمند پولدار و باهوشی است نیمه‌های شب با کمک خواهر، دوست دوران کودکی و دختر نوجوانش فرار می‌کند. اما زمانی که دوست پسر قدیمی سسلیا پس از مرگش بخش زیادی از ثروت بی‌شمارش را به او می‌بخشد، سسلیا به مرگ او شک می‌کند. زمانی که یک سری اتفاق ناگوار زندگی اطرافیانش را به خطر می‌اندازد، وضعیت روانی سسلیا بد می‌شود در حالی که او تلاش می‌کند به دیگران ثابت کند که شخصی نامرئی مسئول این اتفاقات است.

 

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۳۹

متاسفانه این فیلم اون چیزی نیست که فکرشو میکردم. قبلاً میگفتن فیلم اقتباسی از رُمان مرد نامرئی نوشته اچ. جی. ولز است، ولی ظاهراً با یک فیلم هیجان انگیزه متوسط و تکراری روبرو هستیم که هیچ ربطی به کتاب مذکور داره.

نمایش اسپویل