news-background
news-background

تیزر جدید کینگزمن جزییات تازه‌ای از فیلم را آشکار می‌کند

فیلم «Kingsman: The Golden Circle» برای اکران در این پاییز آماده شده است. تیزر تریلر پخش شده از فیلم تا حدود زیادی به کتاب کمیک این فیلم شبیه است و از این نظر احتمال دارد که طرفداران را بسیار خوشحال کرده باشد. قسمت اول این فیلم با عنوان «کینگزمن: سرویس مخفی» توانست موفقیت زیادی کسب کند و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. داستان قسمت اول این فیلم پیرامون «کینگزمن»  با بازی «کالین فرث» در نقش یک مامور مخفی کهنه‌کار به نام «هری هارت» است که  سعی داشت تا «اگرتون» را، آموزش بدهد و از او یک جاسوس بسازد. این دو باید با همکاری هم در برابر «ساموئل ال جکسون» مقابله می‌کردند و مانع این می‌شدند تا او بشریت را نابود کند.

با توجه به پخش قسمت اول این فیلم در سال 2015 و استقبال زیاد بینندگان« متیو وان» کارگردان کمدی های جاسوسی به همراهی ستارگانی چون « تارون اگرتون» و « کالین فرث» در نقش مامور مخفی انگلیسی « Gary “Eggsy” » و «هری هارت» باز خواهند گشت.

جین گولدمن نیز نویسندگی این فیلم را مانند قسمت قبلی بر عهده خواهد داشت. این فیلم بر اساس رمان گرافیکی با عنوان «سرویس مخفی» که توسط «دیو گیبسون و مارک میلر» نوشته شده، ساخته خواهد شد. قسمت جدید این فیلم شخصیت ها و چهرهای جدیدی را به فیلم اضافه خواهد کرد. داستان فیلم از آنجا آغاز خواهد شد که مرکز فرماندهی امنیتی آنها نابود شده است و خطری بزرگ جهان را تهدید می‌کند و آنها سازمان جاسوسی دیگری پیدا می‌کنند تا به ایشان کمک کند و این سازمان در آمریکا برپا است. در واقع این دو سازمان مجبور به همکاری در کنار هم برای نجات دنیا خواهند بود.

علاوه بر این، این فیلم بازیگران رده بالایی مانند، Channing Tatum ،Jeff Bridges و Elton John را در لیست خود خواهد داشت، که بدون شک یکی از بهترین نکات مثبت فیلم است که طرفداران سبک اکشن را به طرز دیوانه واری جذب خود خواهد کرد. استفاده از تکنیک فست موشن در این فیلم یکی دیگر از نکات جذابیت این فیلم است که به علاقه طرفداران خواهد افزود.

این فیلم در زمان اکران قسمت اول یکی از موفق ترین فیلم های تجاری در این سبک بود، به احتمال زیاد این قسمت نیز خواهد توانست در گیشه به موفقیت برسد. قسمت اول این فیلم 414 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد که تایید می‌کند چرا طرفداران این فیلم مشتاق قسمت دوم آن هستند.

مشاهده/دانلود تیزر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید