news-background
news-background

تیراندازی در سالن سینمایی که Forever Purge را اکران کرده بود ۱ کشته و یک زخمی به جا گذاشت

تیراندازی در سالن سینمایی در کالیفرنیای جنوبی که فیلم «پاکسازی برای همیشه» (The Forever Purge) را اکران کرده بود، دوشنبه شب منجر به کشته شدن یک نوجوان و زخمی شدن شدید یک فرد دیگر شد.

پلیس محلی می‌گوید حدود ساعت ۲۳:۴۵ دوشنبه در سینمای ریگال ریورساید کانتی تیراندازی گزارش شده است. پس از حاضر شدن نیروهای پلیس در محل، دو فرد که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند شناسایی شدند. یک پسر ۱۹ ساله اهل کرونا به بیمارستان محلی منتقل شد در حالی که دختر ۱۸ از همین منطقه پس از تیراندازی جان باخته بود. هویت این افراد فاش نشده است.

بنابر ادعای چندین منبع آگاه، فیلمی که در این سالن سینما اکران شده «پاکسازی برای همیشه» یونیورسال و بلوم‌هاوس بوده است. داستان این فیلم در مورد شبی است که ارتکاب هر نوع جنایتی از جمله قتل موقتاً قانونی می‌شود.

سخنگوی سینماهای ریگال می‌گوید: «با مقامات محلی همکاری می‌کنیم تا در این رابطه تحقیقات را انجام دهیم. اولویت اول ما تأمین امنیت و سلامت مهمانان و کارکنان ماست.»

این سالن سینما که در فاصله چند کیلومتری لس‌آنجلس قرار دارد در حال حاضر بسته است و اکران «پاکسازی برای همیشه» متوقف شده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱

حالا اگه ایران بود تمام رسانه‌های کره زمین اخبارش رو با آب و تاب پخش می‌کردن، نهادهای حقوق بشری بیانه می‌دادن و محکوم می‌کردن شبکه‌های اجتماعی پر میشد از عکس این دو نوجوان و زیر عکس‌ها نوشته میشد: «به کدامین گناه؟!» امثال گلشیفته فراهانی، مهناز افشار، باران کوثری و تهمینه میلانی هم برای کشته شدن دختر 18 ساله اشک می‌ریختن و به تضییع حقوق زنان در ایران اعتراض می‌کردن سحر زکریا هم کلیپ درست می‌کرد و هی تو کلیپ جیغ میزد که: «من خسته شدم!!!» سازمان ملل هم علیه ایران قطعنامه صادر می‌کرد زیر تیتر خبر هم کامنت‌های کاربران سرازیر میشد که ایران امنیت نداره، کاش زودتر از این کشور بریم و این حرف‌ها ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اما چون توی آمریکا اتفاق افتاده، یه اتفاق کاملاً طبیعیه، تازه خیلی هم هیجان داره ضمن اینکه نشون میده اونا چقدر آزاد هستن که می‌تونن راحت اسلحه حمل کنن! :)

نمایش اسپویل