news-background
news-background

تکذیب تاریخ انتشار فصل 8 سریال «Game of Thrones»

 

طرفداران سریال «Game of Thrones»، می توانند گزارش مبنی بر تاریخ انتشار فصل 8 را به کلی فراموش کنند، زیرا به طور واضح شایعه است. اخیراً ستاره سریال «Game of Thrones»، میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک، اعلام کرد، بر طبق پیش بینی ها، فصل نهایی این سریال در تاریخ آوریل 2019 از شبکه HBO پخش خواهد شد. بر طبق گزارش منتشر شده از وب سایت مترو، فیلم برداری این سریال تا دسامبر 2018 پایان خواهد یافت. با این حال این خبر کاملاً تایید نشد، و حقیقت چیز دیگری است.

مشخصاً از پیش، فاصله زمانی زیاد، میان فصل 7 و 8 سریال «Game of Thrones» انتظار می رفت. بدیهی است که این سریال حماسی و فانتزی قرار است در سال 2019 بازگردد، اما تا اکنون ماه و تاریخ دقیقی از آن مشخص نشده است. با وجود اینکه نظرات ستاره سریال «Game of Thrones»، میسی ویلیامز، همیشه مطابق با پیش نمایش های معمول فصل های این سریال بود، گویا، این بار، فصل نهایی این سریال باید چیزی جر یک نمونه همیشگی و معمول باشد.

میسی ویلیامز، با جو پیش آمده پیرامون "نقل قول" منتشر شده از او، به حساب شخصی توییتر خود مراجعه کرد تا این موضوع را روشن کند. البته همچنان در این توییت، تاریخ انتشار فصل نهایی سریال «Game of Thrones» مشخص نشده است. میسی ویلیامز در این توییت نوشت، که این مصاحبه بسیار قدیمی بوده، که به طرز ماهرانه ای برای تاریخ انتشار فصل 8 سریال «Game of Thrones» به کار گرفته شده است.

اگر چه، هنوز مشخص نیست که مصاحبه اصلی میسی ویلیامز با مترو در چه زمانی انجام شده، و به کدام فصل این سریال اشاره داشته. با این حال، تقریباً می تواند به هر یک از فصل ها اشاره داشته باشد. سریال «Game of Thrones» معمولاً در آوریل هر سال از شبکه HBO پخش می شود، به جز یک استثنای قابل توجه، که فصل 7 بود، و بعد از آگوست پخش شد، و این موضوع به خاطر محدودیت های فیلمبرداری فصل بود.

این محدودیت های فیلمبرداری به این دلیل اتفاق افتاده است که زمستان در نهایت به وستروس برسد، و این سریال قطعاً به مکان هایی نیاز دارد که بیشتر زمستانی به نظر برسد. صحنه های مربوط به وستروس، قرار است زمستانی طولانی و خطرناک را نشان دهد. همچنین حمله به وایت واکر ها در صورتی که هوا روشن و آفتابی باشد، خیلی مصنوعی و تقریباً باور نکردنی به نظر می رسد. با توجه به همین دلایل، انتظار می رود که فصل هشتم سریال «Game of Thrones» در سال 2019 پخش شود.

فیلمبرداری فصل 8 این سریال به گونه ای تنظیم شده است که یکی از جاه طلبانه ترین و ترسناک ترین فیلم برداری ها، تا به امروز باشد. فاصله ی میان فصل 7 و 8 این سریال زمان مناسبی بود، به منظور آماده سازی تمام تدارکات لازم برای نمایش منطقی شخصیت های غول پیکر مانند دراگون ها. در تابستان سال 2018، شروع فیلمبرداری این مجموعه از پایان سال 2017، تایید شد. بنابرین در حالی که شرایط در دسامبر 2018 پیچیده می شود، انتظار نمی رود، اطلاعاتی در اختیار میسی ویلیامز یا هر یک از ستارگان این سریال باشد.

مطمئناً، انتشار حقیقت باعث می شود طرفداران امید زیادی داشته باشند، نسبت به این که سریال «Game of Thrones» در اسرع وقت مشکلات خود را بر طرف می کند. هرچند آوریل 2019 آغازی است برای پایان دادن به سریال «Game of Thrones»، با این حال، با توجه به آن چه تا اکنون از فصل نهایی مشخص شده، این اتفاق همچنان به نظر غیر ممکن می آید.

با وجود اینکه میسی ویلیامز گفته های خود را شفاف سازی نکرده است، اما این بدین معنی نیست که فصل نهایی این سریال از آوریل 2019 پخش نشود. همچنان این موضوع امکان پذیر است. این فقط بدین معنی است که هیچ یک از بازیگران سریال «Game of Thrones»، یا هیچ فرد دیگری نمی تواند تاریخ دقیق انتشار این سریال را تایید کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید