news-background
news-background

«تونی سوپرانو» می‌خواست به «لبران جیمز» پیشنهادی بدهد که نتواند رد کند

«لبران جیمز» پیش از آنکه به «میامی هیت» بپیوندد و تیمی درخشان شکل دهد، یکی از جذاب‌ترین بازیکنان آزاد ان‌بی‌ای بود. به همین علت تیم‌ها برای جذب او هر کاری می‌کردند. یکی از این اقدامات تولید فیلم کوتاهی با بازی «جیمز گاندولفینی» و «ادی فالکو» در نقش «تونی سوپرانو» و «کارملا» توسط «نیویورک نیکس» با هدف جلب رضایت جیمز بود.

این فیلم هرگز-دیده-نشده در سال ۲۰۱۰ و سه سال پس از پایان سریال «سوپرانو» (The Sopranos) شبکه HBO و سه سال پیش از درگذشت گاندولفینی در سال ۲۰۱۳ فیلمبرداری شده بود. سریال «سوپرانو» به شکل مبهمی به پایان رسید و مخاطبین فرجام شخصیت «تونی سوپرانو» را نمی‌دانستند. وجود چنین فیلمی روز گذشته در پادکست «چاک دی» رپر آمریکایی فاش شده است.

«ادی فالکو» در مصاحبه با این پادکست می‌گوید: «باورم نمی‌شد که جواب نداد. نه به‌خاطر سریال «سوپرانو». فکر می‌کردم [تیم] نیویورک است. محض رضای خدا، چطور ممکن است کسی به نیویورک نه بگوید؟ اما او نه گفت!»

«جاناتان هاک» که مستند‌هایی را برای شبکه ESPN ساخته، این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای را کارگردانی کرده بود. «دونالد ترامپ»، «رابرت دنیرو» و «اسپایک لی» یکی از هواداران بزرگ تیم نیکس در این فیلم حضور کوتاهی داشتند.

فالکو اضافه می‌کند: «به یاد می‌آورم که در این فیلم بازی کردم اما آنچه که برای من شگفت‌آور است این است لبران جیمز را نمی‌شناختم. در آن سال‌ها چنین درخواست‌هایی از ما می‌شد و جیم گاندولفینی نمی‌پذیرفت. اما ناگهان با این کار موافقت کرد، و من را شگفت‌زده کرد. فکر کردم که شوخی می‌کنند.»

گاندولفینی به ورزش علاقه زیادی داشت و به رشد فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه راتگرز نیوجرزی کرد. این فیلم کوتاه در آپارتمان گاندولفینی در نیویورک فیلمبرداری شد. ایده فیلم این بود که «تونی سوپرانو» با ریش بلند در آن داینر کشته نشده، بلکه در واقع در یک برنامه حفاظت از شهود بوده است. فالکو می‌گوید: «آماده شد، به شکل تونی لباس پوشید... احتمالاً بیش از تصور من بسکتبال را دوست می‌داشت.»

در نهایت گاندولفینی و دوستانش موفق نشدند جیمز را به تیم نیویورک بکشانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۱۸

عجب بازی کرد رِییس روحت شاد

نمایش اسپویل