news-background
news-background

تولید Wonder Woman 3 همزمان با فروش ۸۵ میلیون دلاری فیلم تأیید شد

برادران وارنر مراحل توسعه‌ی قسمت سوم «زن شگفت‌انگیز» را سرعت بخشید.

 

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد که مراحل توسعه‌ی قسمت سوم «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) را با کارگردانی مجدد «پتی جنکینز» و بازی «گل گدوت» سرعت می‌بخشد. «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) دومین قسمت چندگانه روز کریسمس همزمان با اکران در سالن‌های سینمای آمریکا در شبکه‌ی HBO Max قرار گرفته است. بنابر اعلام برادران وارنر، این دنباله در طول همین آخر هفته ۳۶.۱ میلیون دلار دیگر در بازارهای جهانی کسب کرده و فروش جهانی خود را از ۱۶ دسامبر تاکنون به ۸۵ میلیون دلار رسانده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«توبی امریک» مدیر استودیوی برادران وارنر می‌گوید: «همچنانکه هواداران در سراسر دنیا از «دایانا پرنس» استقبال می‌کنند، و عملکرد قدرتمندانه‌ی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» را در آخر هفته رقم می‌زنند، ما نیز برای ادامه‌ی داستان او با زنان شگفت‌انگیز دنیای واقعی – گل و پتی – که برای تکمیل سه‌گانه‌ای که از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، هیجان‌زده‌ایم.»

دیگر بازیگران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» که با انتقادات بسیاری در مورد جلوه‌های ویژه و روایت همراه شده، «کریس پاین»، «کریستن ویگ»، و «پدرو پاسکال» در نقش یک شخصیت شرور بودند. این فیلم با وجود پس زده شدن نسبی از طرف منتقدین، از مخاطبین نمره‌ی B+ «سینمااسکور» دریافت کرده است.

وارنرمیدیا گزارش داده است که نیمی از مشترکین HBO Max در روز کریسمس فیلم دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز» را دیده‌، و علاوه بر این میلیون‌ها مخاطب دیگر از طریق دیگر شرکای تجاری به فیلم دسترسی داشته‌اند. شبکه‌ی HBO Max می‌گوید آمار بینندگان در هر ساعت با انتشار این فیلم از جمعه گذشته سه برابر ماه قبل شده است.

جنکینز جدا از «زن شگفت‌انگیز ۳» باید فیلمی به نام «اسکادران روگ» (Rogue Squadron) در دنیای «جنگ ستارگان»، و فیلم «کلئوپاترا» (Cleopatra) را با بازی «گل گدوت» در نقش ملکه‌ی مصری بسازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید