news-background
news-background

تولید قسمت دوم Army of The Dead تأیید شد

«زک اسنایدر» قسمت دوم «ارتش مردگان» را پس از «ماه سرکش» می‌سازد.

 

نت‌فلیکس و «زک اسنایدر» پس از عرضه موفقیت‌آمیز «ارتش مردگان» (Army of The Dead) قرارداد همکاری خود را گسترش دادند. آن فیلم زامبی یکی از پربیننده‌ترین عناوین سینمایی نت‌فلیکس شده و اسنایدر حتی پیش‌درآمد «ارتش سارقان» (Army of The Thieves) را آماده انتشار دارد. انیمیشن «ارتش مردگان: وگاس گمشده» (Army of The Dead: Lost Vegas) نیز بهار سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. اما پروژه بعدی اسنایدر برای نت‌فلیکس فیلم اریجینال و علمی-تخیلی «ماه سرکش» (Rebel Moon) است که با الهام از فیلم‌های «آکیرا کوروساوا» و «جنگ ستارگان» ساخته خواهد شد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که اسنایدر قرارداد جدیدی با نت‌فلیکس به منعقد کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است که اسنایدر پس از «ماه سرکش» تولید «ارتش مردگان ۲» را آغاز خواهد کرد و «شی هتن» برای نگارش فیلمنامه بازخواهد گشت. انتظار می‌رود که فیلمبرداری «ماه سرکش» در سال ۲۰۲۲ آغاز شود و مانند «ارتش مردگان» چند پروژه دیگر بر اساس آن به تولید برسد. این گزارش تأیید می‌کند که اسنایدر دست کم تا چند سال دیگر به دنیای دی‌سی بازنخواهد گشت و با برادران وارنر همکاری نخواهد کرد.

«ارتش مردگان» که با ۶۰۰ سالن سینما رکورد گسترده‌ترین اکران تاریخ نت‌فلیکس را شکست، جمعه ۲۱ می منتشر شد و در کنار «آسمان نیمه‌شب» (The Midnight Sky) «جورج کلونی» نهمین فیلم پربیننده تاریخ نت‌فلیکس شد. این فیلم در بیش از ۷۰ کشور رتبه اول و در بیش از ۹۰ کشور در رده‌های بالای جدول قرار گرفته است.

اسنایدر در مصاحبه با پادکست «دیوار چهارم» (Fourth Wall) تأیید کرد که اجازه نشستن بر روی صندلی را به هیچ‌یک از عوامل فیلمبرداری «ارتش مردگان» را نداده است.: «نشستن ممنوع است، یعنی صندلی را در محل فیلمبرداری ممنوع کردم. اما نکته زیبایش این است که بسیار فضایی صمیمانه شد. مستقیماً می‌توانستم با بازیگران حرف بزنم و پشت مانیتور آنسوی اتاق ننشسته بودم. بدون تردید یکی از ناب‌ترین و متعهدانه‌ترین تجربه‌های فیلمسازی من بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۰

من بیشعور ترین ادم رو کره زمینم اگه شماره دو این فیلمو ببینم...من تو عمرم چهل و هشتا عنوان سریال دیدم...فک کنم بیشتر از پونصد شیش صد تا فیلم...تا به حال ی فیلم به اندازه army of the dead به شعورم توهین نکرده بود....به خودم قول دادم هیچ وقت فیلمای زک اسنایدر رو نبینم...ارمی اف د دد با اون همه بودجه و هایپ ...احمقانه ترین فیلمی بود که به عمرم دیدم

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۴۵

مهم نیست این زک اسنایدر است که میماند

نمایش اسپویل