news-background
news-background

تولید فیلم پرستاره Don't Worry Darling به پایان رسید

فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» و بازی «هری استایلز» و «فلورنس پیو» یکشنبه ۱۴ فوریه به پایان رسیده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیو در صفحه‌ی اینستاگرامش پایان فیلمبرداری پروژه را تأیید کرده و می‌نویسد: «رسمی شد، فیلمبرداری به پایان رسید! دیروز آخرین روز حضور ما در محل فیلمبرداری «نگران نباش عزیزم» بود و من می‌خواستم به همه‌ی شما نشان دهم که چه کسانی در این فیلم نقش داشته‌اند – بعضی از افرادی که به تولید فیلم کمک کردند را می‌بینید. عوامل بااستعداد ما.»

پیو در ادامه تمامی بخش‌های تولید را یک به یک نام می‌برد و اضافه می‌کند: «این فهرست و اسامی و عبارت‌هایی که در پایان فیلم پخش خواهد شد همچنان ادامه دارد. ما وقتی این کار را پذیرفتیم ارزش آن را کاملاً درک می‌کردیم. یک فیلم در دوران کووید بود. فیلمی که ممکن بود هر لحظه به حالت تعلیق درآید و البته این اتفاق هم افتاد. اما با وجود محدودیت‌ها و دستورالعمل‌هایی که بود، نمی‌دانید که چقدر این افرادی که در تصویر می‌بینید مشتاق کار بودند. افرادی آمدند و رفتند و من هر بار با شخصیت‌های به‌شدت بااستعداد و نازنینی برخورد کردم.»

داستان این فیلم در دهه‌ی ۱۹۵۰ و صحرای کالیفرنیا روی می‌دهد و سرگذشت زوجی را روایت می‌کند که به حقیقتی برآشوبنده در مورد زندگی به ظاهر بی‌نقص خود پی می‌برند. «کریس پاین»، «جما چان»، «کیکی لین» و «تیموتی سیمونز» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

وایلد که اخیراً به رابطه‌ی خود با «جیسون سودیکیس» پایان داده و با «هری استایلز» وارد رابطه‌ی دیگری شده، پیش‌تر اعلام کرده بود که «شایا لابوف» را به دلیل رفتار‌های زننده‌اش پیش از شروع فیلمبرداری اخراج و استایلز را پس از دیدن «دانکرک» (Dunkirk) جانشین او کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۱۴

بازم این زن یه فیلم رو میخواد درست کنه وارد یه رابطه ی قرار دادی میشه برای پروموی فیلمش واو دست مریزاد هنوز هیچی تایید نکردن این خانم توی خونه ی شوهرش زندگی می کنه و هنوزم حلقه اش دستشه بعد میگن با هم وارد رابطه شدند هه ???

نمایش اسپویل