news-background
news-background

تولید فیلم جدید Silent Hill تأیید شد

فیلم‌های جدیدی برای «سایلنت هیل» (Silent Hill) و «فیتال فریم» (Fatal Frame) ساخته می‌شود. «کریستف گانز» کارگردان و نویسنده‌ی فرانسوی در مصاحبه با نشریه‌ی فرانسوی «الوسینه» اطلاعات جدیدی از این فیلم‌ها فاش کرده است. بنابر ادعای کارگردان، داستان فیلم «سایلنت هیل» در یک شهر کوچک آمریکایی روی می‌دهد که مردم آن پاک‌دین‌اند. قصه‌ی فیلم «فیتال فریم» نیز در ژاپن روی می‌دهد و در مورد خانه‌ای تسخیر شده است.

گانز می‌گوید: «دو فیلم در ژانر وحشت با «ویکتور حدیدا» می‌سازم. بر روی اقتباس از «پروژه‌ی صفر» (فیتال فریم) کار می‌کنم که داستانش در ژاپن اتفاق می‌افتد. من مشخصاً قصد ندارم بازی ویدیویی را از فضای خانه‌های تسخیر‌شده‌ی ژاپنی دور کنم. علاوه بر این ما بر روی فیلم جدید «سایلنت هیل» کار می‌کنیم. این پروژه همواره به اتمسفر یک شهر کوچک آمریکایی و پاک‌دینان گره خورده. فکر می‌کنم زمان تولید یک فیلم جدید فرارسیده باشد.»

گانز فیلمسازی فرانسوی است که با فیلم «سایلنت هیل» محصول ۲۰۰۶ و «دیو و دلبر» که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد شناخته می‌شود. او اطلاعات بیشتری در مورد پروژه‌ها فاش نمی‌کند. در سال ۲۰۱۴ گزارش شده بود که اقتباسی انگلیسی زبان از «فیتال فریم» در حال توسعه است اما این اولین بار است که گزارشی در مورد قسمت جدید فیلم «سایلنت هیل» منتشر می‌شود.

اخیراً شایعه‌ی احیای بازی‌های ویدیویی «سایلنت هیل» توسط کونامی به گوش رسید. در آن زمان گزارش شد که کونامی در حال توسعه‌ی یک ریبوت کامل برای چندگانه و تولید یک بازی دیگر با استایل «تا سپیده‌دم» (Until Dawn) است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۳

فیلم اول هم واقعا نسبت به فیلم های ترسناک زمان خودش بهتر ترس رو القا میکرد و داستان هم اگر کمی دقت میکردی به خوب بودنش میشد پی برد

نمایش اسپویل
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۴۸

کاش James Wan یه فیلم براساس Silent Hill درست می‌کرد. پتانسیل این داستان خیلی بالاست. می‌شه ترسناک‌ترین فیلم تاریخ رو از روش ساخت. ولی کارگردان‌های متوسط خرابش می‌کنن.

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰

موافقم باهات

نمایش اسپویل
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۱۱

ای کاش کوجیما پروداکشن پروژه سینمایی سایلنت هیل رو بر عهد میگرفت.

نمایش اسپویل