news-background
news-background

فصل سوم Master of None پس از چهار سال ساخته می‌شود

 

سریال کمدی تحسین‌شده‌ی «استاد هیچ» (Master of None) با بازی «عزیز انصاری» پس از نزدیک به چهار سال سفارش ساخت فصل سوم را از نت‌فلیکس دریافت کرد. پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه انصاری در سال ۲۰۱۸، گمان می‌رفت که سریال کنسل شده باشد، اما به‌تازگی گزارش شده است که فصل سوم در واقع به تولید می‌رسد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«چورتل» بریتانیا گزارش داده است که سومین فصل سریال نه تنها در لندن روی می‌دهد، بلکه «نایومی اکی» بازیگر فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) نیز در آن نقش‌آفرینی خواهد کرد. در بخشی از این گزارش آمده است که انصاری و همکار نویسنده‌اش «آلن یانگ» حتی بهار گذشته شروع به فیلمبرداری اپیزودهای جدید کرده‌اند، اما پاندمی مانع پیشرفت پروژه شده است.

فصل دوم «استاد هیچ» در نیویورک و ایتالیا تولید شد. انصاری اخیراً در لندن اقامت کرده است بنابراین ساخته شدن فصل سوم در این شهر منطقی به نظر می‌رسد. در اپیزود پایانی فصل دوم نشانه‌های پایان رابطه‌ی دو و فرانچسکا با بازی «الساندرا ماستروناردی» دیده شد، به همین علت زندگی شخصیت دو در شهری جدید هم منطقی است.

پس از انتشار فصل دوم انصاری به «والچر» گفته بود: «پیش از آنکه فصل سوم را بنویسم باید به مرد دیگری تبدیل شوم، این تصور شخصی من است، باید ازدواج کنم و بچه‌دار شوم یا چنین چیزی. در مورد زندگی به عنوان یک مرد جوان که دائماً در نیویورک پرسه می‌زند و غذا می‌خورد حرف تازه‌ای ندارم.»

چند ماه بعد زندگی شخصی و حرفه‌ای انصاری با مطرح شدن اتهامات دگرگون شد اما «سیندی هالند» مدیر محتوای اریجینال نت‌فلیکس از این کمدین حمایت و تأکید کرد که شبکه تمایل دارد سریال را «هرگاه که عزیز آماده باشد» ادامه دهد. به نظر می‌رسد که چنین زمانی فرارسیده و انصاری از ماه می تولید فصل سوم را آغاز کرده باشد. او بهار گذشته در مصاحبه با «اسپتکولو ایتالیانو» گفت: «اگر در حین پاندمی چیزی ننویسم تنبلی‌ام را نشان می‌دهد این‌طور نیست؟»

انصاری در سال ۲۰۱۹ استندآپ «عزیز انصاری: همین حالا» (Aziz Ansari: Right Now) را از نت‌فلیکس پخش کرد و در آن به اتهامات جنسی نیز پرداخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید