news-background
news-background

تولید فصل دوم Heels شبکه استارز؛ پایان Hanna آمازون با فصل سوم

شبکه استارز تأیید کرد که فصل دوم سریال «هیلز» (Heels) را تولید می‌کند. «تری تاکر» و «رابی راموس» به عنوان بازیگران ثابت برای فصل دوم بازمی‌گردند و نقش‌های «باب پین» و «دی‌یگو کاتنموث» را بازی می‌کنند. تولید فصل جدید از سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. فصل اول سریال «هیلز» ۱۵ آگست از شبکه کابلی استارز پخش شد.

سریال در مورد مردان و زنانی است که در یک شهر کوچک رؤیای کشتی‌گیری را دنبال می‌کنند. «کشتی‌گیران هیل» ماجرای دو برادر و رقیب – یکی با بازی امل – را بازگو می‌کند که برگزارکننده‌ی مسابقات کشتی حرفه‌ای‌اند. در رینگ مسابقه یکی باید نقش آدم خوب و دیگری نقش دشمن او یا «هیل» را بازی کند، اما این شخصیت‌ها در دنیای واقعی هم نفوذ می‌کنند. روی رینگ، «جک اسپید» با بازی امل یک شخصیت شرور یا هیل کاریزماتیک است. در دنیای حقیقی، مالک سخت‌کوش شرکت، همسر و پدری است که سعی می‌کند رؤیاهای ناممکن خود را ممکن کند. او روحی هنرمند در کالبد یک جنگجو است و مانند «استیو جابز» کمال‌گرا.

دیگر بازیگران سریال «ماری مک‌کورمک»، «کلی برگلاند»، «آلن مالدونادو»، «کریس باور»، «رابی راموس»، «تری تاکر»، «راکستون گارسیا» و «جیمز هریسون» قهرمان سوپر بول خواهند بود.

شبکه آمازون نیز اعلام کرده است که سریال درام «هانا» (Hanna) با فصل سوم به پایان خواهد رسید. فصل این سریال به نویسندگی «دیوید فار» قرار است ۲۴ نوامبر (۳ آذرماه ۱۴۰۰) پخش شود.

سریال داستان زن جوانی با بازی «ازمی کرید-مایلز» را بازگو می‌کند که سعی می‌کند از چنگ یک آژانس دولتی فاسد بگریزد و هویت واقعی خودش را کشف کند. «دیوید فار» که فیلمنامه نسخه سینمایی را به نگارش درآورده همچنان به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده فصل سوم همکاری خواهد کرد. دیگر بازیگران سریال «یاسمین مونه پرنس»، «درموت مالرونی»، «آنتونی والش»، «جیانا کیل» و «آنیا رز دالی» بودند.

سریال «هانا» که از فیلمی به همین نام (Hanna 2011) اقتباس شده، می سال ۲۰۱۷ سفارش ساخت گرفت و فصل اول آن زمستان سال ۲۰۱۹ روی ایر رفت. «سارا آدینا اسمیت»، «جان جونز»، «ایوا هاسون» از جمله کارگردانان اپیزودهای دو فصل ابتدایی سریال بودند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ری لایوتا» در فصل سوم «هانا» نقش «گوردون اوانز» را بازی می‌کند، مردی که سابقه عضویت در ارتش آمریکا را داشته و نفوذ اطلاعاتی زیادی دارد. اوانز خود را یک میهن‌پرست می‌داند و برای محافظت از وطنش هر کاری که لازم باشد می‌کند.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید