news-background
news-background

تولید فصل دوم سریال Loki در قسمت پایانی فصل اول تأیید شد

 

صحنه‌های پس از تیتراژ پایانی تولید فصل دوم «لوکی» را به تأیید رساند.

 

«لوکی» (Loki) اولین سریال اریجینال و متن-محور مارول در دیزنی+ است که سفارش ساخت فصل دوم را دریافت می‌کند. در اپیزود ششم و پایانی از فصل اول این سریال ابرقهرمانی با بازی «تام هیدلستون» که امروز چهارشنبه پخش شده، مارول تولید فصل دوم را تأیید می‌کند. جزئیات بیشتری در این زمینه گزارش نشده است.

«لوکی» پس از «وانداویژن» (WandaVision) و «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) سومین سریال اریجینال و متن-محور مارول در دیزنی+ بود و در قالب شش اپیزود به تولید رسید. «وانداویژن» که بیست و سه نامزدی امی را روز گذشته کسب کرد، در بخش مینی‌سریال رقابت می‌کند و احتمال بازگشتش اندک است. اما «فالکن و سرباز زمستان» در بخش سریال‌های درام دنباله‌دار رقابت کرده و پنج نامزدی امی را کسب کرده است.

«وانداویژن» به وقایع «دکتر استرنج و دنیاهای موازی جنون» (Dr. Strange in the Multiverse of Madness) که در ماه مارس اکران خواهد شد، و «فالکن و سرباز زمستان» به قسمت بعدی فیلم «کاپیتان آمریکا» وصل خواهد شد. قسمت پایانی «لوکی» نیز برای فیلم «دکتر استرنج و دنیاهای موازی جنون» زمینه‌سازی کرد. بنابراین انتظار می‌رود هیدلستون نیز در قسمت دوم «دکتر استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ» نقش‌آفرینی کند.

سریال بعدی مارول در دیزنی+ انیمیشن «چه می‌شود اگر...؟» (What If…) است که ۱۱ آگست پخش خواهد شد. پس از آن «شاهین‌چشم» (Hawkeye) با بازی «جرمی رنر» و «هیلی استاینفلد» اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. مارول سریال‌های دیگری چون «هالک-دخت» (She-Hulk)، «خانم مارول» (Mrs. Marvel)، «تهاجم سری» (Secret Invasion)، «واکاندا» (Wakanda)، «شوالیه ماه» (Moon Knight) و بسیاری دیگر را در دست ساخت دارد. شخصیت «یلنا بلووا» با بازی «فلورنس پیو» که در «بیوه سیاه» (Black Widow) دیده شد نیز در سریال «شاهین‌چشم» نقش‌آفرینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید