news-background
news-background

تولید فصل‌های جدید Barry و Succession شبکه HBO به تعویق افتاد

وقتی بخش‌های مختلف وارنرمیدیا شامل شبکه‌ی HBO در تاریخ ۱۳ مارس فیلمبرداری تمامی سریال‌هایش را متوقف کرد، دو عنوان پرافتخار شبکه یعنی «وراثت» (دانلود سریال Succession با لینک مستقیم) و «بری» (دانلود سریال Barry با لینک مستقیم) در مرحله‌ی پیش‌-تولید قرار داشتند. اکنون پس از گذشت دو هفته و در حالی که نشانی از مهار ویروس کرونا در آمریکا دیده نمی‌شود، شبکه‌ی کابلی تصمیم گرفته است که تاریخ تولید این دو عنوان تلویزیونی را به تعویق انداخته و پیش-تولید را هم متوقف کند.

شبکه‌ی HBO با انتشار بیانیه‌ای گفته است: «ما به دنبال ادامه مرحله‌ی پیش‌تولید سریال خواهیم بود وقتی که فضا برای همه‌ی کسانی که بر روی سریال‌ها کار می‌کنند امن و سالم باشد. در صورتی که امکان‌پذیر باشد، نویسندگان ما از راه دور به نوشتن فیلمنامه ادامه خواهند داد.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دو هفته قبل، HBO تولید تمامی سریال‌هایش از جمله فصل دوم «جمستون‌های نیکوکار» (The Righteous Gemstones) و فصل دوم «سرمستی» (Euphoria) را متوقف کرده بود. پس از پایان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «ویپ» (Veep)، «وراثت» و «بری» تحسین‌شده‌ترین سریال‌های در حال پخش درام و کمدی شبکه بودند. اننظار می‌رود فصل دوم سریال «وراثت» که سال گذشته روی ایر رفت در بخش سریال‌های درام امی ۲۰۲۰ پیشتازی کند، در حالی که «بری» در رقابت امی امسال حاضر نیست.

وارنرمیدیا متعلق به شرکت مخابرات آمریکا (AT&T) ۱۰۰ میلیون دلار را به عوامل پروژه‌های متوقف شده به علت شیوع ویروس کرونا اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید