news-background
news-background

تولید اسپین‌آف Arrow لغو شد

شبکه‌ی CW اعلام کرد که پروژه‌ی تلویزیونی «کمان سبز و قناری‌ها» (Green Arrow and the Canaries) که اسپین‌آفی برای سریال «کمان» (Arrow) بود تولید نخواهد شد. اپیزود اول این اسپین‌آف در فصل پایانی «کمان» روی ایر رفته بود. پیش‌درآمد سریال «۱۰۰» (The 100) همین شبکه با این حال پیشرفت خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مارک پدوویتس» مدیر شبکه در مورد سرنوشت این دو پروژه می‌گوید: «به صورت فعال در حال مذاکره هستیم تا ببینیم چه می‌توان کرد. مذاکرات زیادی با استودیوی برادران وارنر داشته‌ایم و استراتژی معینی تنظیم کرده‌ایم و امیداریم که بتوانیم انجامش دهیم.»

این احتمال وجود داشت که این دو اسپین‌آف همزمان از شبکه‌های CW و HBO Max وارنرها روی ایر برود و در مورد اسپین‌آف «۱۰۰» این احتمال هنوز وجود دارد. سریال‌های «کمان» و «۱۰۰» در حال حاضر بر روی نت‌فلیکس قرار دارند.

«کمان سبز و قناری‌ها» با بازی «کاترین مک‌نامارا»، «کیتی کسیدی»، و «جولیانا هارکاوی» داستانی در سال ۲۰۴۰ و «استار سیتی» روایت می‌کرد. اپیزود اول اسپین‌آف توسط «تارا میل» کارگردانی شد و فیلمنامه‌ی آن را «بث شوارتس» شورانر «کمان» و «مارک گاگنهایم» همکار نویسنده‌اش به نگارش درآورند. این پروژه همچون دیگر سریال‌های CW محصول کمپانی فیلمسازی برلانتی و برادران وارنر تله‌ویژن بود.

سریال «کمان» پس از ۸ فصل در ژانویه سال ۲۰۲۰ به پایان رسید، در حالی که آخرین فصل «۱۰۰» سپتامبر سال ۲۰۲۰ روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۵۳

خودش افتضاح شده بود اصلا قابل تحمل نبود

نمایش اسپویل