news-background
news-background

توقف فیلمبرداری فصل دوم The Witcher با مثبت شدن چهار تست کووید

نت‌فلیکس فیلمبرداری فصل دوم سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) را به دنبال مثبت اعلام شدن چهار تست کووید-۱۹ عوامل در بریتانیا متوقف کرد. این چهار مورد ابتلا به روز شنبه اختصاص داشتند و نت‌فلیکس همه‌ی عوامل مرتبط با این افراد را قرنطینه کرده است، اما گفته می‌شود که مبتلایان از بازیگران اصلی سریال نیستند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» در استودیوهای آربورفیلد لندن در حال انجام بود و هنگامی که نت‌فلیکس دوباره شرایط را امن ببیند، تولید را دوباره ادامه می‌دهد. این دومین مرتبه است که فیلمبرداری فصل دوم این سریال فانتزی و پرهزینه متوقف می‌شود. در ماه مارس «کریستفر هیویو» ستاره‌ی سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) به ویروس کرونا مبتلا شد. آن وقفه تا اواسط ماه آگست ادامه داشت چرا که بریتانیا در قرنطینه به سر می‌برد.

«ویچر» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نت‌فلیکس است و فصل اول آن بنا بر اعلام شبکه توسط بیش از ۷۶ میلیون خانوار دیده شده. «هنری کویل» در این سریال نقش «گرالت ریویا» را بازی می‌کند، یک شکارچی هیولا که در دنیایی که مردمانش اغلب از دیوها شرورترند به دنبال یافتن جایگاه خود است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۵۳

Come on not again

نمایش اسپویل