news-background
news-background

توضیحات علمی Neil deGrasse Tyson در مورد Game of Thrones

 

وقتی ما مردم عادی همیشه وقت نداریم که تا آخرین آثار تلویزیونی را ببینیم، به نظر شما «Neil deGrasse Tyson» وقت این کار را خواهد داشت؟ در نهایت خود این اخترفیزیکدان در تعطیلات آخر هفته گرفتار سریال «Game of Thrones» شد (هر چند منتظر بود که کس دیگری این کار را انجام دهد)، و این پروردگار نور «Lord of Light» با نشان دادن برخی از مشاهدات جذاب در مورد دقت علمی این سریال ما را خوش حال کرده. «Tyson» یک رشته از توییت‌هایی که بیانگر واقع گرایی این سریال است را به منتشر کرده، از جمله ارزیابی طول بال اژدها، درجه حرارت نفس آتشین آن‌ و بهترین راه برای بیرون کشیدن اژدهای زنده شده «Zombie Dragon» از دریاچه یخ زده.

«Tyson» توضیحات خود را این‌گونه آغاز می‌کند: " آیا همه مات و مبهوت سریال «Game Of Thrones» هستید؟ من برای کسانی که علاقه‌مند هستند یکی دو خبر دارم."

یکی از چیزهایی که نشان می‌دهد این سریال قطعاً صحیح است و «Tyson» آن را "زیست شناسی خوب" می‌داند، در مورد طول بال اژدها است. او در توییتر خود در این مورد نوشت: "طول بال اژدها به اندازه‌ای بزرگ است که برای بلند کردن وزن آن‌ها برای پرواز مورد نیاز است".

همچنین «Tyson» این واقعیت را که این اژدهاها همانند دیگر اژدهاهای تخیلی در گذشته دست ندارند را تأیید می‌کند، (همچنین او فیلم «Lord of the Rings» را از این جهت تأیید کرد)، «Tyson» اضافه کرد: "اژدهاها مانند پرندگان و خفاش‌ها به جای دست بال دارند."

او روشی که با آن «وایت واکرها» اژدهای «Viserion» را از آب بیرون می‌کشند و او را به زامبی تبدیل می‌کنند یا به عبارتی زنده می‌کنند را حل کرده و در توییتر خود نوشته: "فقط نیاز است که زنجیرها صاف باشند و روی تپه یا دره‌ای قرار نگیرند تا منحرف نشوند." شاید او دوست داشته باشد که برای فصل هشتم سریال به سازندگان مشاوره بدهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید